zondag 1 januari 2017

Het is januari.....en de eerste DT card is voor Paradise of Stamps....

Goedemorgen allemaal op deze 1e dag van weer een heel nieuw jaar.
Ik wens jullie allemaal een geweldig jaar toe......Laten we hopen dat 2017 een jaar mag worden waar we nog heel lang over na kunnen gaan praten....een jaar met heel veel liefde, vrede, gezondheid en alles wat je nog meer kunt bedenken......uiteraard hoort daar creativiteit ook bij.
Omdat creativiteit belangrijk is voor ons bloggers starten we gewoon weer met een nieuwe challenge....Ook dit jaar hopen we dat jullie gezellig gaan freubelen en omdat de eerste challenge bij Paradise of Stamps een alles mag challenge is lijkt het me niet moeilijk om mee te gaan doen.

Ik heb een kaartje gemaakt met een Magnolia-stempeltje....niet al te ingewikkeld maar om er in het nieuwe jaar weer in te komen leek me dit wel een aardig voorbeeld ter inspiratie.


Deze Tilda heb ik al maanden geleden ingekleurd...met potloden....en vandaag mag ze pronken op mijn blog....Het prachtige papier wat ik heb gebruikt is van Pion...where the roses grow heet de serie.


Na alle kerstkaarten is dit weer een heerlijke afwisseling....een kaartje met wat meer voorjaars kleurtjes.....Paars..lila..lichtgroen.....we waren er wel weer een beetje aan toe denk ik.


Dit was mijn eerste kaartje van het nieuwe jaar....en om goed te starten kom ik vanavond nog een keer bij jullie terug hahaha.....Misschien tot dan....

Een hele fijne dag allemaal, xxx Plony

6 opmerkingen:

  1. Een heel mooi en gelukkig nieuw jaar wil ik jou eerst wensen en hopen dat dit een pracht jaar gaat worden. Als ik zo kijk naar dit mooie kaartje weer dan kan ik heel wat gaan verwachten dit jaar van jou. Het is weer een plaatje om te zien en wat een mooie kleur gebruikt. Is weer prachtig om te zien.
    geniet van deze eerste dag van het jaar want we hebben er nog 364 te gaan hihihi.

    Liefs Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wens je een fantastisch Nieuwjaar Plony met hele leuke uitdagingen en
    natuurlijk weer allemaal prachtige creatieve kaartjes hier te zien!!!
    Heel leuk om te zien dat je met je neus in de boter bent gevallen bij Ribbon girl....gefeliciteerd! Een gezellige Nieuwjaarsdag vandaag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig is deze 1e kaart voor het nieuwe jaar Plony...een super lief Tildaatje er weer op...en de romantische accentjes passen daar perfect bij...

    ik wens je een fantastisch 2017 toe

    lieve groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi, mooi, mooi! Echt weer genieten hoor hier in het nieuwe jaar bij jou.
    Een heel fijn en creatief 2017!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een prachtige kaart Plony en gefeliciteerd kijk maar eens naar de ribbon girl blog.
    Gr Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so beautiful Plony! I love the design, tulle lace and the fabulous design.Happy New Year!!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.