zaterdag 14 januari 2017

Hieperdepiep hoera!

Goedemorgen en welkom weer op mijn blog.

Vandaag een kaartje wat ik heb gemaakt voor Gerie.....van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je een geweldige dag zult hebben.

Ik heb het Pion papier gebruikt voor deze kaart .....Where the roses grow......


Ik ben echt helemaal weg van deze papierlijn....meestal wel als het om Pion gaat maar deze is wel weer heeeeeeeeeeeel erg mooi.....De plaatjes, de vlindertjes.....de tekstjes die je kunt gebruiken.....prachtig.


Ik heb pas hele schattige pins gekocht van iemand....speciaal voor mij gemaakt.....en 1 daarvan heb ik gebruikt als een soort handvat aan mijn boeketje bloemen.....speciaal voor Gerie...


Ook nog een lijstje van Scrapiniec.....niet teveel op het plaatje anders zie je niet meer hoe mooi het papier is hahaha. Moeilijk hoor....Ik plak zo graag van alles erop...soms moet ik me wel eens inhouden....maar er bleef nog genoeg over denk ik hihihi.

Dit was het voor vandaag.....allemaal een heel fijn weekend en graag tot ziens.
xxx Plony

Challenges:
http://craftygalscornerchallenges.blogspot.nl/
http://deepoceanchallengeblog.blogspot.nl/ : very new is the pin I used...
http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/ : very new is the pin I used...
http://ooh-la-la-creationschallenges.blogspot.nl/
http://abitmoretimetocraft.blogspot.nl/

15 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje en wat een mooi design papier zeg.
    Fijn knutsel weekend het weer staat achter je.....Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Plony wat maakte je een prachtige kaart voor Gerie. De mijne was nogal zwaar en die had ik voor 5 januari al opgestuurd met nog kerstzegels. Ze heeft hem inmiddels ontvangen en ik zal er morgen een blog meemaken. Gisteren had ik al een blog met een kaart van de workshop. Die was weer erg gezellig in den Hoven. Bij jullie nog sneeuw. Hier niets en ook geen storm gehad. Ik blij. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Daar zal Gerie blij mee zijn, Plony!!
    Prachtige kaart en een heel schattig plaatje!
    Heb ik ook 'last' van hoor, lekker veel erbij plakken ;-).
    En toch wordt het dan niet te veel omdat het gewoon mooi bij elkaar past :-) (vind ik).
    Fijn weekend verder!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart en er zit genoeg op om te bekijken hoor. Heel mooi hoe je die pin hebt gebruikt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so beautiful. Thank you so much for sharing your lovely creation with us at Dream Valley Challenges.
    Hugs
    Cathy DT Member
    xxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

  6. Dat is ook weer een mooie kaart,
    dat papier is zeker mooi ☺
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony ,
    Heel mooi verjaardag kaart voor Gerie !
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat is een heel mooi kaartje voor Gerie! Super.
    Ja, ik snap dat et lastig is voor jou om er niet teveel op te plakken! Maar dat zou inderdaad zonde zijn van het mooie papier!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterende verjaardagskaart heb je voor Gerie gemaakt Plony...heel mooi designpapier en weer zooooo een mooie accentjes erop...daar zal ze vast heel blij mee zijn...

    creatieve groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful layers and papers , its a beautiful card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh what a gorgeous card, so very feminine. Love the design and the use of the lace. Beautiful topper. Thank you so much for sharing with us at Ooh La La, good luck in the draw. Jennifer DT member x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. het is weer een prachtig kaartje geworden en die pins zijn echt heel mooiiiii en die heb ik op fb dacht ik ook voorbij zien komen, maar je kaartje is echt top en denk dat gerie daar erg blij mee is.

    Liefs jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Great vintage card love the design. Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges!
    Neva DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Plony this is beautiful, what an absolutely delightful card, just brilliant for our feminine challenge over at OLL, Jx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. What a lovely shabby chic card! Thank you so much for entering our challenge at Crafty Gals Corner Challenges this week. Be sure to join us next week too!
    Blessings,
    CGC DT
    Scrapbookingmamaw {My Blog}
    Crafty Gals Corner Challenges

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.