maandag 9 januari 2017

Lollipop-kaart....maar dan anders....

Even weer een laat berichtje.....
Aan de knutsel geweest en ik kom het maar gelijk  laten zien.
Ik wilde een lollipop-kaart maken...vind het zo schattig met de rietjes....maar het model wilde ik eens iets veranderen....
Knutselende weg is het dit geworden....


Ik vind het wel leuk om maar een beetje te frutselen en dan maar te zien waar ik uitkom hahahaha...
Ik ben begonnen met een Dutch Doobadoo mal en met een magnolia-afdrukje wat ik ingekleurd had liggen.....en hopla met de kantjes, de strikjes, de tags, de stansjes.......


De stansjes van de taart zijn van Magnolia....echt heel leuk om te gebruiken....op het taartplateau heb ik wat diamond dust gedaan....geeft een leuk bling-effect....
Op de bloemen zat de bling bling al dus dat past er wel mooi bij....dacht ik...hahahaha


Ik heb me weer prima vermaakt.......
Morgen ben ik weer terug met een kaartje voor de Inky Chicks...graag tot dan....

xxx Plony

Challenges:

http://simplymagnolia.blogspot.nl/
http://allaboutmagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://ribbongirls.blogspot.nl/
http://creativecraftcottage.blogspot.nl/

17 opmerkingen:

  1. Wel anders, maar toch schitterend met die lieve cupcake Tilda, alleprachtige versieringen en prachtige zachte kleurtjes.
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Eine wunderschöne Karte ist das geworden.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen

  3. Bij jou komt er altijd weer wat bijzonders uit,
    prachtig gemaakt weer ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige creatie weer, alles past ook bij elkaar van kleur en vorm en die taart mal is ook super leuk. GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. WOUW...geweldig is dit! Je hebt er een schitterend model van gemaakt!
    Een hele mooie taart van Magnolia denk ik en alle versieringen zijn zo beeldig!
    Shining and Sparkle...wat weer een feestje om naar te kijken!!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk geknutseld met een prachtig resultaat!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauw.... het is weer een Toppertje Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Thank you for joining the Simply Magnolia challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is weer een beauty Plony. Ik zag hem al op facebook. Wat een triest bericht van Ria he? En dan een reactie, waar je br....... Ik ben een opkikker voor haar aan t maken. Is als een steuntje bedoeld.
    Ons hielp het in elk geval.
    liefs leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldig Plony ziet er weer super leuk uit
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat is dit ontzettend mooi Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Such a beautiful lollipop card Plony! I love all the gorgeous details. Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig weer!! Gezellig dat je meedoet bij Creative Craft Cottage.
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a beautiful lollipop card and lovely colors. Love your sweet Tilda
    Thanks for playing along with us at the Simply Magnolia challenge
    xoxo Elin

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Great card - thanks for joining us at Creative Craft Cottage.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Thank you so much for joining our All About Magnolia Challenge with this stunning creation ♥
    We really hope to see you back next challenge!
    Good Luck!

    XX Diana (DeeDee)
    www.deedees-cardart.blospot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.