zondag 8 januari 2017

Nieuwe challenge LHOSM

Hallo allemaal.....

Hebben we de beentjes netjes onder gehouden met de gladheid gisteren....???
Het was best een beetje tricky zo hier en daar...Ik blijf liever binnen dan maar omdat manlief door zijn rug was gegaan moest ik zelf de hond uitlaten....en die zat er niet mee dat het glad was hahahaha.
Maar een beetje kalm aan en dan lukt het wel.....

Vandaag gaan we een nieuwe challenge starten bij LHOSM en met Wild Orchid Crafts als sponsor


en een alles mag opdracht moet het toch geen probleem zijn om lekker mee te gaan doen.

Mijn voorbeeld voor deze challenge is de volgende kaart geworden...


Een Tildaatje van een poosje terug....Ik vind ze gewoon leuk en het hoeven toch niet altijd de nieuwste te zijn.....Ik heb eigenlijk van alles gebruikt wat ik al een tijdje had liggen....de stansjes, de bloemen....best nog bruikbaar.....en gecombineerd met wat nieuwere spulletjes is het best gelukt om er een leuk kaartje van te maken....


Ik heb mijn Tildaatje ingekleurd met copics en op het kroontje en op de ster heb ik wat diamond dust gedaan voor een beetje sparkle.....een beetje glitter en shine.... Soms gaat het makkelijker in het engels hahahahaha.....


De mooie vlinder en de button op de bloem zijn van Noor Design UK and het schattige kleine lijstje is van.....de action.....

Ik hoop jullie terug te zien bij de challenge......veel plezier met het maken van een hele leuke creatie.

Fijne dag verder, liefs van Plony


Challenges:

http://glitternsparklechallengeblog.blogspot.nl/
http://magnolia-liciouschallengeblog.blogspot.nl/
http://classicdesignteamchallenge.blogspot.nl/
http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.nl/
http://midweekmagnolias.blogspot.nl/ new: ribbon, butterfly, pearly button...


26 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een dot van een kaart weer Plony en je hebt een prachtige bloem gemaakt....een beetje van .... en een beetje van Plony, hihi Die lijstjes waren ook weer te leuk om te laten liggen hè! Zo prachtig ingekleurd ook...het is weer super!!!
    Fijne zondag verder!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So very beautiful Plony...wonderfully feminine and lacey!! A gorgeous creation! Enjoy the rest of your day!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is weer prachtig gedaan Plony. Alles glimt je weer tegemoet.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is weer zo'n lieverdje! Geweldig, de samenstelling en de details, de aankleding en je kleurwerk! Vind je het niet zonde om ze op te sturen? Zou ik geloof ik wel hebben met zo'n mooi exemplaar...
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is het toch weer een dotje en wat heb je het weer mooi gedaan en dan die vlinder dat heb je ook zo leuk gedaan. Het is een plaatje en zit lekker ouderwets te zwijmelen hier zo mooi is het.

    Liefs Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This is sooo beautiful Plony! I love the colours, gorgeous design and beautiful embellishments especially the flower!
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een beauty weer Plony. Ik wil wel proberen iets te fabriceren, maar moet er moed voor vinden. Van de week met Nel ging goed, maar ik heb er thuis niets meer aan gedaan. Dom he?
    En wat de opmerking van Gerjanne betreft, soms hoor ik dat ook, maar ik denk bij t sturen van alles altijd even aan de ontvangster en als je dan een leuk bedankje krijgt, dan heb ik er gelijk vrede mee. Ik had GerJanne een kaart gestuurd, die ik met liefde had gemaakt en als je dan GerJannes reactie leest na ontvangst, dan ben ik reuze blij, dat die een bestemming heeft gevonden.
    Zo werkt het toch.
    Niets voor niets.
    Liefs Leny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben lekker binnen gebleven Plony. Met al die heup problemen die ik heb gehad, durf ik niet meer met gladheid naar buiten. Maar het was hier vandaag weg. Dus heerlijk even gelopen (doe ik iedere dag even, goed voor mijn spieren en zo ;-)). Je kaart is supermooi en de stempel is zo lief. Prachtig met het kant en de bloemen!
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ook ik heb me niet gewaagd aan de gladdigheid van gisteren...Ik mocht van manlief zelfs niet buiten komen...het was spekglad hier op het erf...
    Je kaartje is weer zoooooo mooi Plony en prinses Tilda is ook weer vol ornaat aanwezig tussen al die schitterende accentjes....weer een echte BEAUTY!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Vind 'm helemaal super Plony!!
    Er is zoveel moois te zien op je kaartje!
    Hier was 't ook de hele dag spekglad gister. Zelfs de hond bleef niet altijd op z'n pootjes staan haha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik blijf toch echt van van je magnolia kaartjes hoor Plony ... Het is hier telkens echt genieten voor mij ... Deze is ook weer zo smaakvol gemaakt !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is just gorgeous. I love your beautiful image and how you have coloured her.Very nice work.
    Thank you for sharing with us over here at Classic Design Team Open Challenge and best of luck with your entry.
    [Annette Registered Owner/Admin for Classic Design Team Challenge]

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Back again, and again just stunning.

    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge


    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is just gorgeous thank you for joining into our challenge at http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    Michelle DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Super mooie kaart geworden en deze stempel blijft ook altijd leuk toch, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is weer een beauty Plony !! Zo mooi ingekleurd zoveel mooi details Prachtig .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Eine wunderschöne Karte ist das geworden, ein echter Hingucker.

    LG
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig kaartje!
    Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Veronique DT for http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Prachtig kaartje!
    Thank you for sharing with us over here today at the Classic Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Veronique DT for http://classicdesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Echt super schitterende kaart ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel-DDBD}

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Thank you for sharing with us over here at the World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Lisa DT for:-  http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. A beautiful card Plony, so feminine, love your colouring and attention to detail. Thank you for coming over to play with us at Magnolia-licious. Good luck!
    Hugs
    Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Fabulous card xx Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hi she is beautiful adore the colours and design thank you for inspiring us at The Midweek Magnolias challenge ;0)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Such a delightful card, beautifully done! Thanks so much for joining in with us at Midweek Magnolia, good luck in the draw
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.