donderdag 5 januari 2017

Wedding....

Hallo....hier ben ik weer....
In afwachting van mijn pakketje uit Engeland heb ik nu genoeg tijd over om door te gaan met het maken van kaartjes voor de kaartenbak. Zo handig als je kan pakken wat je nodig hebt toch?

Deze keer heb ik een trouwkaartje gemaakt....weer met een plaatje van Syta van Gelderen.
Meestal maak ik kaarten van 15x15 cm maar deze keer heb ik 13,5 bij 13,5 aangehouden. Er ligt nog zoveel papier in deze maat....moet ook eens worden gebruikt...hahahaha


Ik hoef niet veel te vertellen denk ik...een kaartje zoals ik ze graag maak.....met een ruche, parelrandjes en wat extra toevoegingen. Als er vragen zijn dan stel je ze maar gerust hoor......Ik probeer vragen altijd te beantwoorden.


Ik vind die kleine lettertjes zo schattig....is eigenlijk gewoon voor kinderen...bij het kinderspeelgoed gevonden hihihi.....Ik vind het wel grappig erbij....


Dit was het weer voor vandaag.......
Ik ben weer zoet geweest.....en probeer zo tussen de bedrijven door ook nog mijn hobbykamer op te ruimen maar ik vrees dat dat een 10-jaren plan wordt hihihi.

Tot snel weer.
xxx Plony

Challenges:

http://creativeknockouts.blogspot.nl/
http://abitmoretimetocraft.blogspot.nl/
http://aperfecttimetocraft.blogspot.nl/
http://cardmaniachallenges.blogspot.nl/

15 opmerkingen:

  1. heel chicque trouwkaartje Plony.....een prachtige romantische uitstaling
    succes met opruimen...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A beautiful card Plony. Your style is always good to see.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk zo kaartjes te maken voor je kaartenbak ... En wat voor eentje, een super mooi, romantisch kaartje is het en wat leuk met de lettertjes.
    Heel veel succes met opruimen maar je weet maar nooit of je het nog eens kan gebruiken hahaha !
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi weer Plony, en die lettertjes zijn voor ons freubelaars ook leuk, ik heb ze ook al eens gebruikt. Is er dan niks veilig voor ons 😊? Je hebt er weer een echte Plony kaart van gemaakt! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow absolutely beautiful. Great design and beautifully illustrated on your blog too.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge


    BeantwoordenVerwijderen

  6. sorry that should have read......

    Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Annette DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is weer een plaatje Plony.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supermooi Plony! Ik zou jouw voorraad kaarten wel eens willen zien...dat is smullen denk ik!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zag hem al op facebook. Een beauty. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,
    Voor jou ook een gelukkig en gezond 2017! Wat een super mooie kaart heb je weer gemaakt. Mooie romantische stijl zoals we van jou gewend zijn, top!

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dit is weer een supermooi kaartje geworden en wat een pracht van een plaatje natuurlijk weer lekker rose en wat die hobbykamer betreft zonde van je tijd ga jij maar lekker aan de freubel dan heb ik ook plezier in het zwijmelen hier.

    Liefs Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wow! What a gorgeous card - so many pretty details! Thank you for sharing with us over here at "A Perfect Time To Craft" and best of luck with your entry.

    Lori DT for http://aperfecttimetocraft.blogspot.com.au/...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige weddingcard Plony veel plezier :-)
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow... what a wunderful wedding card. I love the embellishments and the colours.
    Thank you for joining our Challenge at Perfect Time to Craft. Tina - DT
    http://aperfecttimetocraft.blogspot.de/2017/01/a-perfect-time-to-craft-open-challenge.html

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.