donderdag 2 februari 2017

En nog maar een lollipop.....

Goedemorgen....

Ik zit lekker in de flow  hahahahaha.......Heerlijk aan de freubel , wat een feest.
Gisteren was Jolanda (Jootjes) in Lekkerkerk en zij wilde zo graag een lollipopkaart maken.
Dat was dus bést wel aanpoten want er moest ook eerst nog een plaatje worden gekleurd. We hebben dus besloten om géén rozette te gebruiken op onze lollipopkaart....dat scheelt al vast weer wat werk en wie zegt dat er persé een rozet op moet....???? Niemand toch?

Ik heb de lollipop nog afgemaakt nadat Jolanda weg was en ik denk dat die van haar ook wel snel tevoorschijn zal komen.....

Hier is vast de mijne....


Het blijft toch schattig hè.....Ik vind sowieso ronde kaarten altijd wel erg leuk.....dat modelletje ligt me wel denk ik....


Een basis....designpapier erop ...tussen de 2 laagjes in een klein gerimpeld kantje....doilie erop....plaatje en daaromheen pareltjes.....zo heb je al een leuke basis om aan te kleden....


Het is februari dus een hart mag niet ontbreken....en ook mijn handmade by Me lint is weer een stukje korter....leuk om er zo onderuit te laten komen ....De Bruine bloemen met een klein beetje glitter zijn bij de action vandaan....echt hele leuke bloemen hebben ze nu.....en ik had nog geen bloemen natuurlijk....lol....


Een houten labeltje er tussen met LOVE......


Ik heb me dus weer prima vermaakt....een leuke dag met Jootje en een mooie lollipop als resultaat.

Een hele fijne dag allemaal en jullie gaan me weer snel langs zien komen in blogland.
xxx Plony

Challenges:

http://midweekmagnolias.blogspot.nl/
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/
http://craftycardmakers.blogspot.nl/
http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/
http://paradiseofmagnolia.blogspot.nl/

21 opmerkingen:

  1. Wat een leuke lieve lollypop met Tilda erop!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je zit zeker in DE Flow zeg, niet bij te houden!!!! Heerlijk samen geknutseld met Jo en ik vind de lollypop zeker zonder rozet ook hartstikke mooi!!! Schattig geheel en de rozen heb ik in mijn handen gehad en weer terug gelegd whaha. Mijn voornemen is om meer bloemen zelf te gaan maken?! Je vorige posten zijn ook schitterend en je CAS kaart heeeel goed gedaan!!! Dat is nog moeilijker dan een lekker volle kaart hihi
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterend weer Plony. Ze blijven inderdaad leuk die lollipops.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie lollipop! Prachtige details en rond is zeker leuk!
    Groetjes
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zoooo mooi weer is deze lollypopcreatie Plony...en weer zooooo een schitterend Tildaatje erop...
    echt een BEAUTY!!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is inderdaad een schatje geworden en je mag zelf weten hoe je een lollipop maakt met rozet of zonder ze zijn allebei heel leuk.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fabulous card!! The image is cute and colored beautifully. The design is fantastic. . Thanks for playing with us at Dream Valley Challenges!
    Neva DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig Plony. Een plaatje om te zien. Veel mooie details.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een schatje!! Plony.
    Superleuk gedaan.
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi gedaan weer Plony. Ik pas hier voor. Hoe prachtig ik het ook vind. et is denkelijk een aanslag op mijn handen. Hou het maar bij wat ik kan. Maar prachtig is het. grts leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi, zeg, Plony. Veel gave details!

    Ben benieuwd naar die van Jolanda.

    Lieve groet, Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. my sweet sweetest Plony thank you so very much for your kind comments, it did touch my heart so much....and i am enchanted to be your new follower as i love love love your creations! this one is definitely inspiring: fun shape and perfect layout with beauutiful colours, everything's so neat!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige leliepop Plony ! dit staat ook ,nog op mijn toe doe lijstje hihi
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gorgeous lollipop card, very pretty.
    Julie x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wauw geweldig mooi.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  16. This is just so gorgeous. Thank you for sharing it with us at Crafty Cardmakers and good luck with the challenge, Angela x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What a stunner, so much gorgeous detail to drink in!

    Thank you so much for joining in with my Love, Love, Love challenge this time.

    Lin
    Crafty Cardmakers

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh WOW, this is so beautiful Plony! I love the handmade ribbon and all the fabulous details! Thank you for sharing with us at the Ribbon Girl, good luck and I hope you will join us again.
    Hugs
    Gina xx
    http://www.ribbongirl.co.uk/catalog/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hiya Sweetie, oh my goodness this lollipop is utterly divine!!! Your colouring is absolutely stunning and all of your beautiful roses and lace & ribbon details are perfect!!!
    Thank you so much for sharing your amazing creativity with us at Marvelous Magnolia Challenge too sweetie!
    Crafty Cuddles Jay xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.