woensdag 1 februari 2017

Noor Design UK....Have a heart

Welkom terug voor de 2e post vandaag op mijn blog.
Deze keer is het voor de start van een nieuwe challenge op het Noor Design UK-blog waar we als opdracht hebben : Have a heart.

Dit zijn opdrachten die ik heel graag doe.....buiten dat ik dol ben op kantjes en bloemen houd ik ook heeeeeel erg van hartjes...en ook hele grote hahaha.
Voor deze kaart heb ik dus een MDF hart omgetrokken op linnenkarton en daarna nog een keer op designpapier van Maja.....Vintage Romance. Dat leek me wel heel passend ook....


Je ziet dat ik weer heb gewerkt met mooie kantjes en pareltjes...bloemen en noem het maar op.....
De gebruikte spulletjes staan onderaan dit bericht vermeld zodat je het nog eens na kunt kijken als je dat wilt.


Ik ben dol op de glass strawberries....die geven zo'n leuk effect tussen je bloemen....nét dat beetje glans en glimmer.....


De mooie kanten vlinder is ook altijd een eye catcher......en deze keer vond ik het ook wel leuk om de
"arrow" van Tim Holz te gebruiken....dat zijn dan van die leuke kleine extraatjes...toch???


Ik hoop dat jullie hebben genoten vandaag....van 2 posten zelfs.....en dan natuurlijk lekker mee gaan doen aan de challenge(s). Maak iets met een hart op je creatie.....dat zal deze maand wel overal worden gevraagd denk ik.....februari is daar DE maand voor.
Veel knutselplezier en graag weer tot ziens.
Fijne dag nog verder...xxx Plony


Challenges:
http://tuesdaytaggers.blogspot.nl/
http://pinkgemchallengeblog.blogspot.nl/
http://creativecraftcottage.blogspot.nl/

11 opmerkingen:

  1. Wooow Plony,

    was für ein wunderbares Werk.

    Liebe Grüße
    Ulla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn hart gaat sneller kloppen van zoveel moois Plony...hihi. Dit zou mooi staan aan mijn "hartenkapstokje"..LOL. Mooie romantische uitstraling door het mooie dessin-papier en de lieve decoratie. Dit is weer genieten hoor ;p
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook deze kaarten vandaag zijn erg mooi Plony, meer je ding dan CAS😃

    Dit is juist uit mijn veilige hoekje. Heerlijk dat we allemaal zo onze voorkeuren hebben. Dat maakt het juist zo mooi om bij elkaar te kijken en elkaar te inspireren.

    Fijne dag en groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier spat de romantiek zo van af Plony .Wat is dit een super mooie hartjeskaart en wat een prachtige materialen heb je allemaal gebruikt ... leuk de vermelding onderaan van de materialen ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi deze romantische kaart!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eeen fantastische mooi hart heb je gemaakt Plony....het heeft zo een romantische uitstraling....PRACHTIG!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Plony, dit heb je weer fantastisch gemaakt!
    Lekker romantisch met al die frutsels

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stunning card . Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck Ginny DT for Creative Craft Cottage
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  9. A wonderful entry to our hearts and flowers theme Plony !Visting today from Try It On Tuesday! Thank you very much for joining us!
    ♥♥♥
    Susi

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supermooi!! Plony :-D
    Liefs,
    Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A wonderful creation with very beautiful embellishments!!! Thank you for joining us at Try It On Tuesday.
    Mar x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.