woensdag 1 februari 2017

Paradise of Stamps....Valentine's Day

Goedemorgen....hier ben ik alweer...
De posten vliegen je hier soms om je oren hahahaha.

Vandaag starten we bij Paradise of Stamps met een nieuwe challenge en ja....het is februari dus je kon het zien aankomen......Valentijnsdag.

Ik heb voor de gelegenheid Edwin van Magnolia op een kaartje verwerkt....dat is niet iets wat ik heel vaak doe maar deze had ik al eens ingekleurd in een vakantie....met potloden...en ik vond het zonde om hem te laten liggen.....Valentijn met Edwin dus....


Hij is echt op de romantische toer hoor.....Ik vind dit wel 1 van de leukste Edwins.....hier kan ik toch wel lekker mijn romantische dingetjes bij kwijt....bij een Edwin die zit te vissen wordt het al een heel ander verhaal hahahaha.


Ik krijg nog wel eens wat kaartjes of dingetjes en doe daar dan zo mijn ideetjes mee op....zo ook de kraaltjes aan de ijzerdraadjes.....heb ik niet zelf verzonnen hoor maar het is wel heel leuk om zo te gebruiken.....Kraaltjes liggen er nog genoeg dus ik denk dat ik er maar eens een paar op voorraad ga maken....


Dan was dit het voor wat betreft deze post.....straks ben ik nog een keer terug....misschien tot dan en anders een hele fijne dag.
xxx Plony

Challenges:
http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.nl/
http://carabbiemomentsofcraft.blogspot.nl/

4 opmerkingen:

  1. Dit is toch ook weer een droom van een kaartje met zo'n super mooi stempeltje en dan de combinatie van materialen ... leuk ideetje van de pareltjes dus ... met te bloggen leer ik hier bij jou ook weer iets bij.
    Groetjes, fijne avond, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A very pretty card with a lovely image and beautiful design. Thank you for joining us at Creative Moments
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card Plony xx
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Dianne DT for the World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow this is gorgeous. Nice work.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.