maandag 1 mei 2017

Button and Lace

En daar ben ik weerrrrrrrrrr................

Een kaartje voor Simply Magnolia.....
Buttons and lace willen we zien.....Leuke opdracht dus......wie doet er mee...???


Kant is het probleem niet voor mij maar knoopjes zijn niet het meest gebruikte artikel op mijn kaarten.....en dat is niet omdat ik ze niet heb hoor hahahahaha....
Deze leukerds, de roze kleintjes en de roze bloem met knoopje, kocht ik ooit eens bij de Action......die kwamen dus nu mooi van pas.


Lekker veel roze weer in deze kaart......gecombineerd met hier en daar een bruinachtig tintje.....
beetje kraft erbij.....dan kom je wel waar je zijn wilt hoor.......ik ben wel tevreden....


Dit was het wat mijn 2e kaartje van vandaag betreft....de 3e komt vanavond....en de 4e morgen dus.....jullie zijn nog niet van me af.....

xxx Plony

Challenges:
http://paradiseofmagnolia.blogspot.nl/ : flowers
http://mytimetocraftchallenge.blogspot.nl/ : buttons
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.nl/ : shabby chic
http://cardsundmore-challengeblog.blogspot.nl/ : buttons

6 opmerkingen:

  1. Dit is weer genieten hoor Plony, echt een dotje met mooie kleurtjes en prachtige spulletjes. Lief dat kleine labeltje met "handmade" erop. Ik vind Tilda prachtig ingekleurd.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig! Ik kan altijd wel blijven kijken, steeds ontdek je weer iets moois bij jou op je kaart. Mooie Tilda gekleurd!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Olala...dit is weer genieten en buttons gebruiken is toch niet zo moeilijk? hihi
    Het is weer een heel erg mooi kaartje en schitterend kleurwerk Plony!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute!!! Thank you for joining us at MTTC, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie kaart Plony.
    Liefs Bianca.
    DT Paradise of Magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful! Thanks so much for participating in the Cards und More Challenge this time and good luck :)

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.