zaterdag 7 april 2012

a rose is a rose........



Ieder jaar is er in Lekkerkerk de dag vóór moederdag een braderie. Ik sta daar dan met een kraam met van alles en nog wat maar de meeste belangstelling gaat dan altijd uit naar mijn bloemstukjes. Ik heb nooit les gehad of zo maar ik vind het een feest om met bloemen bezig te zijn. Ik vraag me alleen de dag vóór de braderie altijd af of ik het wel écht leuk vind als dan de hele keuken volstaat met bakken rozen die in een mandje, bakje  of potje moeten worden gestoken. Maar nu het er weer aan zit te komen ben ik toch maar vast weer even aan het oefenen, haha.
Ik heb 2 stukjes gemaakt in de stijl waar de meeste vraag naar is, niet te hoog voor op tafel en natuurlijk ,  voor de moederdag ,  mogen rozen niet ontbreken.

De volgende stukjes geven dus een beetje aan wat of het o.a. gaat worden op de braderie.
Ik ben benieuwd naar jullie meningen , uiteraard hoor ik ze graag.
Fijne avond allemaal, liefs van Plony.




38 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi Plony!
    Deze rozen hadden wij op onze trouwdag in het autostuk en trouwboeket! Prachtig!
    Groetjes,
    Marjolein
    www.marjoleisncreations.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit ziet er keigaaf uit zeg ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony,
    A rose is a rose.....en zooooo veel meer als jij haar in je handen hebt gehad. Wat zien deze 2 bloemstukjes er PRACHTIG uit.....jij weet er echte PRONKSTUKJES van te maken ☺☺☺ SUPERSSSSDESUPER.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwww Plony
    wat een prachtige stukjes, heel erg mooi.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou je hebt het nog steeds in je vingers hoor Plony, ze zijn echt
    schitterend geworden.
    Fijne paasdagen, liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Och ze zijn prachtig,en zo mooi met het gipskruid.Het word nog moeilijk kiezen.
    Groetjes ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is echt leuk voor moederdag.

    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende rozenstukjes!! 'k Weet zeker dat je zulke creaties snel kwijt bent. Succes alvast!
    Ook je kaartje is prachtig.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige rozenstukjes Plony, om trots op te zijn!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat zijn ze toch weer super super mooi ik kan niet kiezen welke ik zou nemen maar ik weet zeker dat ik een bestelling gaat plaatsen, groetjes NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er prachtig uit Plony, heel mooi!
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn die mooi Plony, vooral dat hart, super!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ze zijn echt prachtig Plony, mij zou je er in ieder geval als moeder wel blij mee maken.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. De bloemstukjes zijn prachtig Plony.
    Fijne paasdagen toegewenst.
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nou ik zou superblij zijn als ik deze voor moederdag zou krijgen. Ik zie ze graag hier in huis staan!!! SUPER!! Fijne Pasen. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. hoi PLony,

    wat zijn ze goed gelukt!!!!
    dat ben je dus echt niet verleerd :)
    die gaan als warme broodjes over de toonbank heen hoor :)
    (dan zal ik nog maar wat extra vuling gaan maken voor erna hihi)
    groetjesssss

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik zou niet weten welke te kiezen want ze zijn allebei zo mooi! Wat ben jij een veelzijdige madam Plony!!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ze zijn prachtig, Plony.
    Jammer dat ik zo ver weg woon, anders zou ik er een bestellen.
    En... je hoeft echt niet te oefenen, dat kun jij wel, jaja.

    Groetjs en liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig, ze zijn beide super mooi!

    Fijne paasdagen,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kunstwerkjes heb je gemaakt. Heb je echt geen les gehad?? Je hebt het in je vingers.
    groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wauw, wat een super leuke stukjes, Plony.
    Je kaartje is ook leuk geworden.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind het ook heerlijk om af en toe bezig te zijn met bloemen! Je hebt er wat moois van gemaakt Plony! ik vind ze prachtig!
    fijne paasdagen!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Allermensen Plony toch,wat kan jij dit goed.
    Echt schitterend meis.
    Complimenten hoor.

    Fijne paasdagen.
    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik zie al dat ik er weer vroeg bij moet zijn anders is alles weg.
    Heel mooi. gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mijn mening is maar één woord hoor Plony: WAUW!!!!!!!!!
    Wat is dit heerlijk bloemwerk zeg, het ziet er prachtig uit, de bruidsluier maaakt het ook zo heerlijk romantisch. Dit wordt zéker een hit hoor!
    Fijn dat je hier lekker mee bezig kan zijn,
    ik wens je fijne paasdagen toe en hoop dat je nog meer gaat oefenen zodat we nog meer verwend worden met deze prachtige creaties:))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik vind ze schitterend, ik zou niet kunnen kiezen.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je bloemstukjes zijn geweldig. Wat ben je veelzijdig en van alle markten thuis. Schattig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauwwerdiewauw Plony wat gaaf ik vind je zo geweldig goed in alles het ziet er geweldig uit en ik weet zeker als je zulke mooie rozen stukjes maak dat je ze zo kwijt bent lieve groet Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw zeg echt schitterend!!! Vooral het hart vind ik erg mooi heel geschikt voor moederdag!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Ik vind ze allebei prachtig, meis wat maak jij mooie bloemstukken, knap hoor dat je dit kan.

    Fijne pasen.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  31. WOW Plony wat een prachtige bloemstukjes heb je gemaakt mijn complimenten hoor!

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  32. die zou iedere moeder wel willen krijgen met moederdag
    ze zijn erg prachtig
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Nou... les heb jij helemaal niet nodig, je bent een natuurtalent! Schitterende stukken!!!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Nou ik zou het wel weten ik hoefde niet te kiezen ik nam ze beide,maar het is helaas te ver voor mij.
    Maar wat zijn ze prachtig zeg,ik denk dat je kraam gauw leeg zal zijn.


    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Hallo Plonny,

    Wat ziet dat er geweldig uit.
    Ook dat kan je super hoor meid.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Plony,

    wauw, wat een prachtige bloemstukjes!!! Zal ik mijn adres even geven, hihi. Wie wil er nou niet zo'n mooi bloemstukje.
    groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hoi. Je bloemstukjes zijn prachtig.
    Mooi om cadeau te krijgen.

    Hrt. Tonny

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.