woensdag 9 mei 2012

Creëer sfeer.........

Ik ben maar weer de vintage ingedoken , er waren nog 4 luciferdozen te gaan......
Vandaag ben ik nog even druk met knutselen van van alles en nog wat , morgen moet ik écht het huis aan kant maken want vrijdag ben ik de hele dag aan het bloemschikken en zaterdag sta ik natuurlijk achter mijn kraam op de Lekkerkerkse Braderie.  130 kramen staan er als ik het goed heb begrepen dus dat is een leuk aantal.

Nu dan de luciferdozen en ik heb ze weer samen met een paar theelichtjes een beetje leuk neergelegd om te laten zien hoe gemakkelijk je zelf een beetje sfeer maakt.......als je er van houdt uiteraard.

Daar komen ze dan.....


De rest van de foto's heb ik van dichterbij gemaakt.
Ik ga de naam niet noemen maar het leuke decoratie-dienblad is van de...............









Ik ga nog even verderrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!
Fijne avond allemaal ,  liefs Plony.



30 opmerkingen:

  1. hoi PLONY wat is dit ook weer erg leuk jij blijft toch maar weer bezig ik zou mijn huis maar lekker een andere keer doen want we zullen vrijdag best wel weer rommel maken neem denk ik dikke knuffel NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het blijft leuk om te zien wat jij allemaal maakt. Ik ben ook al een zeeproos aan het pimpen . . haha. Maak je ook foto's van je kraam .. ik ben zo benieuwd. groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee toch Plony,
    dat blad komt toch niet bij de A..... vandaan?? Je hebt me wel weer op een idee gebracht. Dank je wel.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die sfeer creeëren is je heel goed gelukt ! Schitterend ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi weer Plony!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig Plony!!!

    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Plony
    het is weer genieten bij jou wat zijn ze mooi je lucifer doosjes. Wat zal jou kraam er zaterdag gezellig uit zien met al die mooie creaties en bloemstukken

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een energie je maakt prachtige creatie,s ik vind ze geweldig je doet bij jou veel ideetjes op bedankt groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is net als altijd weer een supergezellige creatie. Jammer dat de braderie niet om de hoek is, zou ik zeker komen kijken! Ben benieuwd hoe je kraampie eruit ziet als je alles hebt uitgestald. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. De sfeer is je alvast gelukt Plony! Ik vind het een leuk, gezellig geheel geworden! Succes op de braderie!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel leuk gedaan weer Plony,
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Plony,
    Wat ben jij druk geweest en wat heb je prachtige dingen gemaakt.
    Succes zaterdag.
    Groetjes,
    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dat weer leuk gemaakt, Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik denk als ze bij jou kraam komen, dat er niemand meer verder loopt. Wat een superleuke dingen heb je gemaakt zeg. En er lijkt ook maar geen eind aan te komen. Gebrek aan inspiratie heb je ook niet. Ik vind het super, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooi!!! Heb je straks een aanhanger nodig om naar de markt te gaan? Ik ben benieuwd hoe het er allemaal uit ziet....maak je wat foto,s van je kraam?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schattig zijn de luciferdoosjes!!
    Ik wens je heel veel succes op de braderie. Maak voor ons een paar foto's van je kraam?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Je luciferdoosjes zien er geweldig mooi uit.
    Succes zaterdag op de markt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hoi Plony

    Wat zijn je luciferdoosjes mooi maar ik vind je 'niet vintage kaartje'hieronder ook super.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Moet je onderhand niet aan een tweede Kraam? Weer een aantal supermooie creaties. Ik denk dat je veel gaat verkopen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel leuk wat je met die doosje gedaan hebt Plony!!
    Een fijne dag
    Magda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi plateau! Ik wens je alvast veel succes zaterdag en een droge dag!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Plony,
    Jij kunt echt wel SFEER CREËREN.....die EER heb je dik en dubbel weten te verdienen ☺☺☺.
    De braderie wordt geheid een SUCCES.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel erg leuk weer hoor Plony!
    Erg sfeervol, ja gaat zeker succes hebben op de braderie!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik geniet weer van deze gezellige creaties.
    Zo leuk om je blog te bezoeken en kijken naar al dat moois.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Sorry Plony, het lukt met echt niet om vaker langs te komen. Maar meid wat ben je toch weer lekker bezig geweest. Zulke prachtige creaties en kaarten. Wauw, ik zit helemaal te genieten hier achter mijn pc. Ik wens je heeeeeeel veeeeel plezier op de braderie. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Zo dit is slordig van mij ik heb deze helemaal over het hoofd gezien sorry Plony, maar wat heb je je best weer gedaan zeg ik denk dat het storm loopt bij je kraampje en ik hoop dat je alle mooie dingen die je hebt gemaakt binnen no time verkocht hebt.Maar dat zullen we wel van je horen toch? Ga dit niet een klein beetje aan je hart. lieve groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een leuk sfeertje heb je gecreeerd. Ziet er erg mooi uit. Succes de komende dagen.

    Groetjes AStrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. meid wat gaaaaaaaaf gemaakt
    ik wens je heel veel succes op de markt ,,maar dat gaat vast wel lukken
    die kaart hieronder is ook een wauwwwie !!
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hallo Plony

    Waar haal je die leuke idee elke keer weer van dan? Deze Creëer sfeer is weer schitterend.Mijn complimenten hoor.

    Hoe is het trouwens gegaan met je kraam op Lekkerkerkse Braderie? Hopelijk heeft het weer mee gezetten voor jullie en heb veel verkocht.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.