zaterdag 5 mei 2012

Hoera voor Nel....


Hier ben ik alweer met de volgende post, een kaartje gemaakt voor Nel omdat ze morgen jarig is. Ze heeft de kaart al ontvangen dus ik kan hem met een gerust hart erop zetten.
Nel is in mijn leven gekomen via HJ maar inmiddels betekent zij véél meer voor mij dan alleen maar een hobbymaatje. We komen regelmatig bij elkaar ( dat is jullie vast niet ontgaan ) en dan wisselen we wederzijdse ideetjes uit en we geven elkaar tips waar nodig. Wat wij vooral heeeeeeeel goed kunnen is KLETSEN, ongelofelijk hoeveel wij altijd te beppen hebben, hihihi maar het is altijd reuzefijn als Nel er is en ik geniet enorm van ons fijne contact.

Een kaart voor mijn lieve vriendin Nel dus, ze vindt hem GEWELDIG heeft ze gezegd dus dat is fijn......

Een hele fijne dag morgen Nel, geniet ervan......



19 opmerkingen:

  1. Het is al weer even geleden hihi maar ik loop een beetje achter met reacties geven, ik haal het wel in al duurt het 2 uur. Fijn hè Plony als je zo'n fijne vriendin hebt en de kaart voor haar verjaardag is prachtig gefeliciteerd liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend kaartje heb je gemaakt voor Nel. Leuk zeg dat jullie vriendschap is ontstaan door het HJ.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart. Ik weet zeker dat Nel er blij mee zal zijn. Hij is weer SUPER! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart en leuk dat jullie zo`n goede vriendinnen zijn geworden door hj
    groetjes en voor Nel een fijne verjaardag en voor jou natuurlijk ook een fijne zondag
    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oooh ... wat een Geweldig mooie kaart Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauuuw wat een schitterende creaties
    heb je weer gemaakt

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Was even een paar dagen niet op blogs en wat heb jij inmiddels weer prachtige creaties er op gezet,zo ook deze schitterende kaart.
    Fijn dat je zo'n lieve vriendin heb daarom ook jij Gefeliciteerd met Nel haar verjaardag.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony, wat super dat er uit jullie hj kontakt vriendschap is ontstaan. Mooie kaart heb je voor Nel gemaakt, mijn complimenten weer!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een prachtige kaart heb je voor Nel gemaakt. Fijn dat jullie zo'n gezellige en goede vriendschap hebben gekregen (en dat door HJ). Geniet er maar lekker van.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony,

    een heel mooi kaartje Plony!
    Daar was Nel zeer zeker blij mee!
    Fijn dat je het zo goed met elkaar kunt vinden.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ja hij staat te pronken op mijn secretaire en wat is hij mooi en wat ben ik hier blij mee heel hartelijk bedankt dikke knuffel NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is prachtig Plony en ik heb al gelezen dat ze er heel blij mee is.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig kaartje weer Plony. Nel boft maar met deze kaart.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wow kan me voorstellen dat je vriendin de kaart geweldig vindt
    hij is ook geweldig
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wow, wat een prachtige creaties weer! Deze kaart is ook helemaal schitterend!! Wat een mooie details. Je vogelhuisje is helemaal gaaf Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is weer een bjoetie waar Nel heel blij mee zal zijn. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat is dit een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook een schatje om te zien. Helemaal leuk met die vlindertjes!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.