maandag 7 mei 2012

Zeeprozen.......

Hallo allemaal,

eerst even een verontschuldiging omdat ik nog niet overal heb gereageerd op jullie prachtige creaties maar deze oma is even druk met haar tijd te verdelen met de nieuwe kleine man in haar leven en met de voorbereidingen voor de a.s. braderie en natuurlijk niet te vergeten met haar eigen mannetje die ook graag af en toe eens aandacht wil, hihihi.
Nog 1 weekje hoor meisjes en dan hoop ik weer wat extra tijd te hebben, ik probeer zoveel mogelijk overal te kijken wat of er is gemaakt maar het reageren begint er toch wel een beetje bij in te schieten nu. Ik denk dat jullie het wel begrijpen maar ik vond toch dat ik mezelf nog even moest verontschuldigen.

Dan nu.....

ik ben gek op dingen pimpen, dat weten jullie inmiddels wel en in dit geval waren de zeeprozen van de action een leuk artikel om eens onderhanden te nemen.
Heerlijk om van een betrekkelijk suf artikel toch wel een schattig klein kadootje te maken.
Ik heb er 3 gedaan en deze gaan natuurlijk mee naar de braderie. Om even nog antwoord te geven op de vraag of ik voor mezelf sta, ja........ik haal er in principe geen winst uit maar het is zo leuk om er te staan en als ik mijn materialen er dan weer uit heb dan kan ik heerlijk aan de hobby blijven zonder dat het handen vol met geld kost toch?

Dan nu .....zeeprozen á la Plony....


en nog even afzonderlijk....






Lieve groetjes,Plony.

29 opmerkingen:

  1. Wat een goed idee Plony. De kokers zijn prachtig geworden.
    Fijn week en de groetjes van
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja hoor, snappen we wel!

    Je cadeautjes zien er weer helemaal af uit! Heel mooie "weggeefseltjes" zijn het geworden!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ohhh wat prachtig Plony ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In één woord prachtig je bent niet te stoppen hè Plony maar ik vind het super wat je allemaal laat zien en wat een lief manneke is Ayden.Leuk als je af en toe zijn foto ververst dan kunnen we allemaal zien hoe lekker hij groeit liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je creaties zijn weer super. Je schudt de ideeën zo uit je mouw. Groetjes. Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi zijn ze weer Plony, ik ben benieuwd naar de day-afther, Ik denk dat je niet veel zult overhouden voor jezelf.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn leuk, echt heel gaaf gepimpt en bij de cation kost het allemaal weinig dus inderdaad een heel leuk cadeautje als je ze hebt opgepimt

    Liefs Debby ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk gedaan, Plony.
    Ik zag ze al op HJ.
    En natuurlijk hebben we alle begrip voor je drukke bestaan.
    Dat kleine mannetje is zo weer groot, dus geniet ervan.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldig wat zijn ze LEUK!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Очень красиво и празднично! С теплом, Елена

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ben je toch geweldig bezig!!
    Knap hoor zoveel als jij doet!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat zijn die leuk geworden zeg, ik vind je kokers super!
    Heerlijk om tijd te kunnen doorbrengen met je kleine man, ik moet nog een half jaartje wachten, dan wordt ik weer tantie :)))
    Heb je de link op mijn blog nog gezien van Marijke van Ooijen over het bekleden van boekjes, zij doet dit met stofjes maar volgens mij kan jij je weg daar ook wel in vinden met papier ;)) Ik geef je even de link rechtstreeks:
    http://marijkevanooijen.blogspot.com/2012/05/workshopje-van-een-boekje-bekleden.html
    Oei, nu bezorg ik je misschien nog meer werk :)))))
    Liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    Tijdgebrek.....ik herken het wel een beetje ☺☺☺.
    De zeeprozen à la Plony zien er heel MOOI uit en die ben je op de braderie heel snel kwijt.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  14. hoi PLONY wat zijn ze weer SUPERRRR ik ben nog in zoetermeer ga vanmiddag naar huis mijn handen jeuken nu weer ga ok maar wat doen gr, NEL

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Dat ziet er leuk uit . . .Wat ben je toch creatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Geweldig!!!! Wat een super mooie kokers Plony

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De tijd...we hebben er allemaal wel mee te kampen ;-)
    Prachtig heb je de zeeproosjes gepimpt! Ook de andere creaties vind ik weer super.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig Plony!
    Was die braderie maar bij mij in de buurt, dan wist ik het wel! :)
    Groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Snap ik wel Plony en je hebt ze leuk opgepimpt.
    liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony,wat een leuk idee,zo wordt zo'n cadeautje een stuk persoonlijker en ik vind ze alledrie even leuk dus als ik bij je kraam kwam zou ik niet kunnen kiezen denk ik,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een prachtige kokers zeg, echt super!!!
    Heb even de foto van je kleinzoon bewonderd, wat een heerlijk ventje zeg!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat ziet er goed uit Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel mooi Plony en natuurlijk begrijp ik dat je niet altijd kan reageren! Er zijn tenslotte maar 24 uur in een dag hé!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Plony

    Voel je vooral niet schuldig, we kunnen nu eenmaal niet alles tegelijk doen, geniet vooral van je kleine mannetje en je eigen man mag je inderdaad ook niet vergeten.

    Dit zijn weer hele mooie cadeautjes die je gemaakt hebt, erg leuk idee.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je super mooie kokers van iets saais gemaakt Plony Het is ook een heel leuk idee!! Prachtig gemaakt!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Super mooie creaties, Plony.

    Groetjes ans

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schitterende kokers. En wat zijn die zeeproosjes leuk.
    Die vliegen je kraam uit.
    En dat je veel tijd aan dat nieuwe mannetje besteed, snap ik.
    Wij lopen niet weg hoor.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Meteen vergeven hoor...zo'n kleinzoon slokt al je vrije tijd op en wat is ie mooi zeg!!!! Ik heb even op het HJ gekeken naar de foto's en vooral die met die handjes onder zijn hoofd en die dikke rimpel.....wat een scheetje!
    Dan nu je zeeprozen....bijzonder mooi Plony!!! Ik zoe er nog maar wat maken want in no-time zijn ze weg ;-)
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wauw Plony,

    Wat een prachtige creaties weer!!!
    En wat een leuk idee hoor!

    En dan even over je verontschuldiging, dat is echt niet nodig hoor. Ik denk dat we allemaal wel heel goed begrijpen dat je nu heel veel met je nieuwe kleine mannetje in je leven wil bezig zijn ;) Geniet er maar van, voor je het weet lopen ze rond en komen ze mee knutselen met oma!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.