maandag 8 oktober 2012

De koopjeshoek...

 
De koopjeshoek van het tuincentrum is voor mij een bekend hoekje.......soms liggen er wel eens leuke dingetjes waarvan ik op dat moment nog niet helemaal weet wat of ik er mee kan maar ik schaf ze dan tóch aan, hihi.....

Dit is zo'n ding waarvan ik dacht....hhhhmmmmmm......


Niet helemaal mijn ding maar toch zag ik er wel iets in.....

Ik heb er niet 1 maar nog een paar extra gekocht, het waren tenslotte KOOPJES (hihihihi) maarrrrr......hoe vinden jullie hem ZO dan......

 
 
Nú is het natuurlijk wél mijn ding....toch?????



Is het geen dotje?????? Nu weer verzinnen wat of ik met de andere ga doen.........komt vást wel goed.

Deze creatie gaat meedoen aan de challenges bij:
http://justmagnolia.blogspot.nl/   : anything goes with the option of fabric
http://lovely-haenglar-only.blogspot.co.uk/   : BINGO   pearls/flowers/ribbon
http://scrapenmore.blogspot.nl/   : pimp iets
http://crealing.blogspot.nl/   : zelfgemaakt bloemen



 
 

51 opmerkingen:

  1. hoi plonie wat geweldig mooi weer hoe kom je toch steeds op die leuke ideetjes ik geniet er erg van groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gewèèèèèèldig!!!!! Wat moet ik hier nou nog meer op zeggen....hooguit...waar is dat tuincentrum van jou???
    See you tomorrow ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg origineel Plony! Heel leuk wat je ermee hebt gedaan. Je moet maar op het idee komen!
    Groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ooh wat leuk gedaan, Plony.
    Ik zie er dan nog niet zoveel in hoor, en neem het dan ook niet zomaar mee. Maar dit is echt geweldig leuk geworden.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je toch een fantasie! Leuk!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauwww wat heb je dat mooi opgepimpt Plony, ik vind hem prachtig!!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk Plony, echt wel jouw stijl hoor, en de mijne, schitterend gemaakt hoor.
    groetjes Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit schitterend gemaakt Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ohhhhhh wat geweldig zeg, je zal het maar krijgen zeg!!!!!
    Ben benieuwd naar je andere creaties!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Supergaaf gepimpt hoor !!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  11. weer een super gave pimp plony. Ik hou ook erg van die koopjes hoek, zo vind ik ook wel eens dingen die neem ik dan mee omdat ik er iets in zie, maar wat precies ....???? op dat moment weet ik het nog niet, maar even later. dan heb je een super gave creatie. Net zo als jij dus gemaakt hebt

    tooppertje weer dus
    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oja met deze creatie kun je deze keer ook meedoen bij de creatieve zebra we hebben een alles mag challenge

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony,
    Je weet ook overal iets moois van te maken.

    Geweldig gewoon

    Liefs Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat heb je deze toch super leuk gepimpt. erg mooi geworden.
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wel Plony, dat heb je prachtig gedaan! Bijna onherkenbaar geworden!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oohh wat heb je dit superleuk gepimpt!!! Ja het is nu helemaal jouw ding geworden....en de mijne ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ziet dat er ontzettend gaaf uit zeg! Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat ziet dat er ontzettend gaaf uit zeg! Heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow.......wat prachtig! Wat heb jij toch "oog" voor dingen, wat goed van je, ik vind het geweldig geworden!!
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Het ziet er weer schitterend uit Plony!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hoi Plony,
    wat gaaf. Ik had als ik in het tuincentrum was nooit verzonnen dat het zo mooi kon worden.
    Denk dat je er wel een prijs mee wint hoor!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat supergaaf opgepimpt!!
    Helemaal leuk!
    groetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oooohhh Plony, hij is helemaal gaaaaffff geworden!! Echt een dotje!! Knap gedaan hoor!! Succes met de rest, lol!! Maar dat zeker weten helemaal goed komen. Ben benieuwd!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Plony,
    ...en wat moet ik nu nog zeggen???
    alles is al geweest haha..
    ik vind het SUPERRRRRRRRRRRRR en erg mooi en schattig en.en..
    Veel plezier morgen..

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wow, dit is wel echt een prachtige Plony creatie geworden. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het is zeker een DOTJE Plony. Geweldig, wat is dit leuk gedaan!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Fantastic recycle:) gorgeous embellishments and Wonderful image:)
    Big hug dear friend,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Waauw, Plony, wat heb je dit gaaf gedaan. Een hele metamorfose. Ik vind hem geweldig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wow ,dit is prachtig Plony,hoe kom je op het idee!!! het is wel heel iets anders dan dat kale ding met een strikje,wat zo leuk is dat je je creatie op dat zwarte plaatje kon maken,of heb je dat gesloopt,het maakt niet uit het is schitterend.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Hoe krijg je het toch voor elkaar Plony, als ik dat zou zien liggen zou ik meteen doorgelopen zijn, maar jij ziet er meteen wat in en wat is het super wat je hebt gemaakt, helemaal top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Dat ziet er zeker prachtige uit.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Wat lees ik een koopjeshoek wanneer gaan we? hahahaha.
    Meid wat heb je er weer wat moois van gemaakt.
    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wat een ontzettend leuk idee, ik vind je creatie geweldig !!
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Wat een ontzettend leuk idee, ik vind je creatie geweldig !!
    Gr, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  35. O ja, dat zijn de hoekjes waar je echt lekker kunt rond snuffelen. En je hebt er inderdaad helemaal 'je ding' van gemaakt. Hartstikke leuk geworden, Plony!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Hoi Plony,
    GEWELDIG.....ik zet hem op mijn "verlanglijstje" ☺☺☺. Jij weet ook alles zoooooo ontzettend MOOI te versieren ☺☺☺.
    Liefs Wilma
    PS veel plezier morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Nou Plony, wat heb je dit toch schattig gepimpt! Heel leuk hoor!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Dat ziet er weer geweldig uit Plony,

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  39. En nu heb ik hem in het echt gezien en wauwwww wat een leuk ding...
    Plony ik heb eeb heeeeeeerlijke dag gehad!!!! Vond het het erg gezellig met Nel en Hanneke en jou natuurlijk!
    Nogmaal bedankt voor de leuke tasjes en de gave kadootjes die er in zaten!!! Echt een verrassing.
    Ik hoop dat we het nog eens over gaan doen!!! Slaap lekker en tot snel...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Wauw in het echt was hij nog mooier als op de foto en nu smelt ik al weg....
    Wat een geweldig idee!

    Gr Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  41. How on earth I missed this lovely creation Plony I just do not know! It is fabulous! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wow, wat knap dat je van een koopje waar je nog niet precies van weet wat je ermee gaat doen tot zo'n mooi project komt, super hoor!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  43. He....ideetje? Deurhangers voor toillet/slaapkamer e.d.? Je had gewoon een eigen winkeltje moeten beginnen voor verkoop en workshops...hihihi. Toch roeping misgelopen? Knuffel van je schone zusje.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. super wat een prachtig idee en super gemaakt, bedankt voor je deelname bij scrap &more

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauw zeg wat mooi en wat leuk dat je deelneemt aan onze challenge bij Scrap&More.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  46. wat een schitterende creatie is dit geworden, bedankt voor je deelname aan de challenge van scrap en more
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  47. owww helemaal mijn ding zal je me adres geven voor de kerst haha grapje ;), ik vind het geweldig XX Christa DT Scrap en More

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Super leuk, bedankt voor het meedoen bij de Crealing Challenge ! Groetjes Crealing

    BeantwoordenVerwijderen
  49. ooh wow wat mooi, leuk dat je mee doet met de Crealing challenge !
    Groetjes Joyce
    ps ik geef een Magnolia candy weg misschien vind je het leuk om mee te doen !

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Hoi Plony,

    Grappig bedacht, en hij is hartstikke mooi geworden.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.