zondag 2 juli 2017

Vintage and More

Goedemorgen.......

Gisteren is in de FB groep Vintage and More weer een nieuwe challenge gestart.
Ik dacht ik wacht even tot vandaag met het plaatsen van mijn creatie op mijn blog......zo kon ik de challenge bij Simply Magnolia ook even de ruimte geven.....scroll anders nog even naar beneden om te zien wat daar van jullie wordt gevraagd.

Vintage and More.........met deze keer als opdracht....alles mag behalve een kaartje.
Jullie weten dat ik wel eens graag iets wil oppimpen en dat heb ik ook deze keer weer gedaan.
Een oud sigarendoosje was weer het object wat er aan moest geloven.....hahahaha......en het resultaat is dit romantische doosje geworden......


Dit is het deksel van het doosje......een mooi begin toch???


En dit is wat je ziet als je het doosje open doet......het beeld van het sigarendoosje is ver weg hier vinden jullie niet??? Ik vind dit toch zo leuk om te doen.....en om ergens in huis op een kastje of tafeltje te zetten.....Het huis staat niet vol hoor.....ik zet ook weer dingen regelmatig weg hihihi.....


Dit is de onderkant van het deksel....in het doosje dus.....


En dit is de bodem van het doosje...aan de binnenkant ook......

Nog een totaal plaatje en dan hoop ik dat jullie weer hebben genoten van mijn frutsels en knutsels.....


Het is weer een foto overload maar.......zo missen jullie niets.....

Groetjes weer en tot snel.....xxx Plony

Challenges:
http://craftingwhenwecanchallenges.blogspot.nl/
https://alphabetchallengeblog.blogspot.nl/ : Hearts outside and inside the box
http://cardsundmore-challengeblog.blogspot.nl/
http://makingmemoriescrafting.blogspot.nl/ : lace/image/sentiment

11 opmerkingen:

  1. Dit is werkelijk schitterend Plony. Hoe je zelfs de binnenkant hebt bekleed, is echt prachtig.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nooit teveel foto's Plony! En het is weer beeldig wat je hebt gemaakt!
    Heerlijk om iets om te toveren tot zo iets moois!!! Deze muts heeft geen facebook
    anders deed ik absoluut mee!!! Veel plezier weer van alle inzendingen!
    Fijne zondag hoor! liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. WOW...........supermooi ......een plaatje.....geweldiggggg....tja sat is alles wat er ff zo uit kom bij mij.....wordt er stil van. Dit is genieten met een grote G.

    Liefs Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. In een woord..... "Schitterend"!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig doosje. Ik verbaas me altijd weer over de diverse kantjes die jij gebruikt. Steeds weer anders en zo mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. All the photos are beautiful and show all the wonderful details on your project, its fabulous.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo, hoe bedenk je het toch Plony. Dit zou mij maanden kosten! Het is werkelijk fantastisch gedaan!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. An absolutely gorgeous transformation of a cigar box and so pretty!
    Thanks for joining us at Making Memories Crafting Challenge.
    Hope to see you again next month.
    Janice DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. What a super project, so soft and feminine.
    Thanks for playing at the Alphabet Challenge blog. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WOW what a stunning box, I love the vintage photos and all of the gorgeous details! Thanks for joining us at Alphabet Challenge Blog.
    Tammy x

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.