maandag 12 november 2012

Lace, Pearls and roses......

Een kerstkaart .....natuurlijk.......heerlijk zitten kleuren en zitten freubelen want ik had onverwachts zomaar wat tijd over. Het is dan net of je aan het spijbelen bent hè, haha maar ook wel heel lekker en dan vooral even een kaartje maken zomaar......omdat je dan zin hebt om dít te maken.....


Gewoon plakken en combineren omdat dit toevallig in je opkomt......
lekker roze natuurlijk en vol met frutseltjes die zo bij mijn kaarten horen.......
Jaaaaa.....ik heb er van genoten om dit kerstkaartje te maken en ik hoop dat jullie een klein beetje genieten om er naar te kijken.


Ik ga dit kaartje mee laten doen aan de volgende challenges.....

http://stampsfun-creativity.blogspot.nl/   : anything goes
http://marvelousmagnoliachallenge.blogspot.co.uk/   : pearls and lace
http://dutchdare-cardchallenges.blogspot.nl/   : my favorite things: lace-pearls and roses

Dag allemaal, tot de volgende post!
Liefs Plony.

31 opmerkingen:

  1. mooi weer Plony, leuk zoals we ook je kleinzoon kunnen zien groeien.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Plony...

    .. en ik was nog wakker hoor..wat een schattig kaartje heb je gemaakt..super ingekleurd..mooie details..WOW..een échte Plony weer.. ik ga slapen..welterusten voor straks..

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben ook nog wakker hoor Plony,ik vind het weer lekker zoals vroeger,lekker wachten tot dat Plony haar kaart of iets anders heeft geplaatst, daar van genieten ,dan slapen, o ik hou hiervan.
    Het is weer zo,n plaatje van een kaart Plony,je hebt zulke mooie kleuren gebruikt,zo lief is het stempeltje,mooi geheel meisje. Slaap lekker, liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schat van een kaartje.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Plony,

    heb de laatste dagen geen tijd meer gehad om naar je kaartjes te kijken, maar deze morgen heb ik tijd "gemaakt" en ik vind ze Supermooi.
    Het is altijd een plezier om naar je blog te kijken...

    Lieve groeten,
    Annemie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ohhh wowww,Wat een schitterende kaart weer.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heerlijk hè als je wat tijd over hebt valt erg mee voor jou ,
    leuke kleurtjes zag ik het nu goed ROSE hij is weer prachtig groetjes Nel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart is het weer geworden,mooi stansje gebruikt.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  10. OOO wat is deze weer lief! Heerlijk, ik kan hier zo van genieten!
    liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig kaartje Plony

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony,
    Daar snap ik nou niks van.....tijd over???
    Voordat mijn tijd om is wil ik nog snel even zeggen dat dit een heel MOOI kerstkaartje is geworden ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Sodeknetters wat een gaaf kaartje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  14. heel mooi hoor.
    is een keer wat anders een roze kerstkaart.
    super leuk gedaan.
    liefs alice

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superleuk kerstkaartje in het roze.
    Het staat erg lief.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een heerlijke nieuwe serie van de magnoliastempels hé!! Deze is ook al zo leuk en in combi met jou kaartje helemaal.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart Plony!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony, wat maak je toch een mooie kaarten, echt plaatjes om te bekijken. Ik ben een beginnend kaartenmaakster en kijk graag de "kunst" bij je af.
    Groetjes, Alice

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart. In één woord GEWELDIG! Zulke mooie kleuren en details weer. Gaaf. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wonderful card dearest friend^_^
    This image is fantastic and sweet^_^
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Simply beautiful card! Love your pink design. Thanks for joining us this week at marvelous magnolia.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. het is echt een schatig en erg mooi kaartje groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooi lief kaartje.
    Dit heb je weer super gemaakt Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Oooooo brilliant! You have a translator now! You know I don't have one either! I will have to look and see how to do it! Logve love love your card Plony! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een mooi kaartje!
    Lekker roze weer!
    Ik vind het wel wat hebben een Pink Christmas! :D

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Pffff... gewoon plakken combineren.. ja hoor...Bij mi is het meestal : schuiven, denken... nee, jaa... iets anders?... combineren met uhhh... dan pas plakken! Knap van je en weer erg mooi!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Oh wauw Plony deze vind ik ook weer helemaal geweldig, wat een beauty weer. Top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  29. een beauty bedankt voor je deelname bij sf=c

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Absolutly stunning!
    Thanks for playing at DDCC
    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.