Cheers!!!



Goedemorgen allemaal,

Ik ben weer heerlijk aan de knutsel en hoewel het meeste achter de schermen staat wil ik deze vandaag toch wel graag aan jullie laten zien.

Bij http://timeformagnoliachallenge.blogspot.nl/ is de opdracht van de lopende challenge : inspired by a song. Ik dacht onmiddellijk aan deze magnolia in combinatie met het liedje van Guus Meeuwis....Proost. Laten we proosten op het leven ....ja toch?



Bij http://totallytilda.blogspot.nl/ is de opdracht: Anything goes with the option to recycle something.
De hele grote "doily" die ik heb gebruikt is er 1 die ik heb gekregen van iemand die hem op haar beurt weer had meegekregen in het pannenkoekenhuis.
The doily at the background is one given to a friend when she was eating pancakes at the "pancakehouse".


De houten lettertjes heb ik bewerkt met acryllic paint dabber pearl....ik houd het dan een beetje grof gedept dan vind ik het effect zo leuk.....


en ook de vlinders heb ik met dezelfde dabber bewerkt....


en je raadt het al.....de sleutel óók.....

Dan hebben we bij http://midweekmagnolias.blogspot.nl/ nog een challenge en ze willen daar graag new stash zien......I have used new flowers arrived from England last friday, a new selfmade key and new lace.....

http://divasbydesignchallenge.blogspot.nl/   : let's celebrate
http://hobbyvisiondt.blogspot.nl/   : goud van oud. De ronde mal die ik heb gebruikt hoort wel bij de oldies hoor.

Dan ga ik er nu maar weer een eind aan breien voor wat betreft dit blogbericht en over tot de huishoudelijke taken. Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot blogs.
Lieve groetjes van Plony.

Reacties

  1. Super mooi gemaakt.
    Hobbygroetjes Lilian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een plaatje Plony! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hmmmm, wat is ie weer mooi Plony! Proost!
    Liefs Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, daar proost ik graag op Plony!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig Plony!! Heel gaaf met het acryllic paint dabber pearl :-).
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooi geheel heb je er weer van gemaakt super mooi groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schattig kasrtje met wel een heel lief plaatje. Leuk gemaakt ook overigens. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig ..lieve stempel en alle details weer super, leuk van die doily 8 alles komt van pas..)
    LG Blankina

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fabulous card Plony, wonderful colouring skills and I love your pretty flowers and butterfly's. Thank you so much for coming over to play with us at Midweek Magnolias.
    Hugs Suzi x

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart, heel mooi werkstukje. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi plony
    wat een geweldige kaart en zo leuk met die bewerkte dingen erop! zou zo zeggen PROOST OP HET LEVEN!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony, wat een prachtige kaart met de magnolia. Dit is een hele mooie met het glas omhoog groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een schitterende kaart.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Alles past weer zo perfect samen! Een prachtige kaart Plony!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Absolutely gorgeous...Thanks for playing along with us at Divas by Design this week.
    Wendy xx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hoi Plony,
    wat een gaaf en mooi kaartje. Ik zag hem al op FB en dacht dat het ene heel klein kaartje zou zijn omdat die doily's er ook in het klein zijn.
    Maar nu ik het lees weet ik beter!
    Prachtige details ook weer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een schattige kaart! de dabber werkt fijn hè?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Laten we toosten Plony op deze mooie kaart

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een schitterende kaart weer Plony, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een schitterende kaart weer Plony, hij is supermooi.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wauw Plony, wat een schitterende kaart!!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Weer een fantastische creatie ! wat een prachtig aangekleede kaart en hele mooie kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Beautiful card. Thanks for playing with us at Divas this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. wat prachtig is deze kaart en je kleuren zijn dan ook super.
    maar je inkleuring vind ik ook heel mooi gedaan meisje.
    bedankt vor je leuke post op het challenge blog omtrent mijn extra bijdrage.
    liefs An

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig Plony, dat ziet er schitterend uit. Leuk hoe je alle details hebt verwerkt met dat 'dabberspul'. En een geweldige uitwerking van het liedje!
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een bjoetie weer Plony.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Hallo Plony
    Was al een tijd je niet op je blog geweest.Maar wat een super mooie kaart heb er op gezet.{genieten}.Zelf was ik ook niet echt actief meer op mijn blog,maar ik heb het weer op gepikt.ik zou het leuk vinden als je een kijkje bij me komt nemen.
    gr De knutselheks

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Hoi Plony,

    Schitterend kaartje heb je weer gemaakt,
    Liefs Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een super leuk kaartje, heel mooi!!!!
    Dank je wel voor het meedoen bij TFMC!!!

    gr. arjette.

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Schitterende kaart is dit weer Plony. Een echte beauty.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Schitterend Plony!!

    Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision challenge.
    Ik wens je heel veel succes :-)

    Liefs Jenine xX

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje