Challenge #7 Ally's Angels

Hallo allemaal......

Het is weer tijd voor een nieuwe challenge bij Ally's Angels.
Sponsor is deze keer DLART en de opdracht is....Yellow/Geel.
Dat is nu niet écht mijn kleur hahahaha maar het geeft wel hele zonnige kaartjes......
Ik heb een digi van Sherri Baldy gebruikt die ik nog ingekleurd had liggen....en die was....geeeeeeeelllllllll.....


Het is toch best grappig en ik denk dan altijd...waarom is het zo moeilijk om dit soort kleuren te gebruiken....Een kaart is een kaart of ie nu in het roze is of niet.....er zijn tenslotte nog zoveel andere kleuren.....zoals....geel hahahahhaaha...


De digi die ik gebruikt heb is een Besties flower doll en die zijn er in verschillende uitvoeringen.
Je kunt deze digi >>>Hier vinden.


Mijn opdracht met geel brengt hopelijk wat inspiratie voor jullie uitvoering van deze zonnige opdracht. We zijn heel benieuwd waar jullie ons mee gaan verrassen.

Lieve groetjes........Plony

Challenges:
http://mybestiesspanishchallengeblog.blogspot.nl/
http://dreamvalleychallenges.blogspot.nl/
http://craftycatzweeklychallenge.blogspot.nl/
http://audsentimentschallengeblog.blogspot.nl/

Reacties

  1. Haha, ja iedereen heeft zo z'n voorkeur-kleur om in te werken Plony, laat ik nu altijd gedacht hebben dat die van jou geel was ;p whaha. Zelfs het schattige bloemetje kijkt er een beetje moeilijk bij terwijl ze toch heel mooi ingekleurd op een lieve kaart staat. Ik vind het een dotje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zonnig is het in ieder geval wel whaha Je verhaal erbij is weer zo grappig maar wat voor kleur het ook moet zijn, je ga ervoor en het is weer zeer geslaagd!!!
    lekker gek en amazing!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the happy sunshine colours you used for this card. It looks beautiful and the image looks so cute.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke tempel in het zonnige geel leuke challege, GROETJES ADA

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A gorgeous card and love all the details like the little watering can, your flowers and the lace to name a few, thanks for joining us at Crafty Catz this week x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh, such a lovely card, Plony! Cheers me up to look at the sweet iamge!
    xx, Ally

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lovely entry for our challenge at Crafty Catz this week and dont forget we have a GDT call for June running till the end of this challenge. Good luck

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou Plony, dit is een super leuke en vrolijke kaart!! Ik pak ook niet snel geel, maar het geeft altijd zo'n vrolijk en blij gevoel als ik er dan mee bezig ben. Gek eigenlijk!
    Helaas is er iets mis met mijn blog, niemand kan er meer op komen! Als het morgen niet verholpen is ga ik Blogger inschakelen om me te helpen.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Me encanta tu proyecto, gracias por compartirlo con nosotras en My Besties Spanish Challenge Blog
    Carla DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wonderful project! I love all details. Thanks you for joining with us at My Besties Spanish Challenge. Good luck with your entry
    Maritza DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Stunning image, beautiful design, really love this sweet creation...
    Thanks for sharing with us at CraftyCatz this week...xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Guauuuu que belleza me encanta gracias por estar con nosotras en My Besties Spanish.
    Carmen Aurora DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Que bella!! Gracias por participar en My Besties Spanish Challenge - Ruth DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Supermooie kaart met weer prachtig kleurwerk Plony! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Very cute card and stamps
    Good luck and thx for joining Aud Sentiments Challenge
    hugs MiaPuh DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

fijne verjaardag