Opnieuw Pion papers

Hallo allemaal......

Onweersbuien in Lekkerkerk op dit moment......Het perfecte moment om nog even een blogpostje te maken .....Buiten gaat de regen even de plantjes voorzien van het broodnodige water.....
Binnen ga ik jullie een kaartje laten zien waarbij ik opnieuw de prachtige designpapers van Pion heb gebruikt. Deze was al even klaar maar hier had ik hem nog niet laten zien dus......hier is ie dan.....


Het is zijn niet alleen de perzikachtige kleuren die zo mooi zijn van deze serie maar ook zéker de blauw/groene papiertjes die je doen watertanden.......Zonde om in te snijden maar......ik heb het tóch maar weer gedaan hihihi.....


De plaatjes die erbij horen zijn ook superlief.......evenals de tags en de "postzegeltjes" .
Zo leuk om alles weer te combineren tot een mooi romantisch kaartje....


Dit was m weer..........er staat nog meer te wachten dus ik zeg....tot snel weer.
Liefs van Plony

Challenges:
http://citycrafter.blogspot.com/
http://countryviewchallenges.blogspot.com/
http://unstampabelleschallenges.blogspot.com/

Reacties

  1. Ook dit is weer een schitterende creatie Plony!
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zeker romantisch.Ik vind het plaatje erg mooi! En de regen mag je nu deze kant wel opsturen. Volgens mij hebben jullie nu wel genoeg gehad ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Very pretty and romantic card. Thanks for sharing with us at Unstampabelles.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een geweldig mooi kaartje weer en idd alles past zo mooiii bij elkaar. Ik vind hem weer superrr.

    Liefsss Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. A very pretty feminine card,thanks sharing in my In the summer garden challenge I am hosting over at Country View xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty card. Thanks for joining in at City Crafter.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nice ! Thank you so much for participating in our July Challenge !
    Corrie x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

fijne verjaardag