Summer-easelcard

Vandaag heb ik een heerlijk zomers kaartje voor jullie....mijn inspiratie-kaart gemaakt voor Magnolia-licious. Natuurlijk heb ik weer spulletjes gebruikt uit de webshop van Shawn en die kun je >>>Hier vinden.


Tilda is wel een beetje zielig met haar zere pootje maar met dit mooie weer kan ze lekker buiten zitten en haar beentje laten genezen.

De producten die ik heb gebruikt uit de webwinkel zijn de volgende:
Get well collection Tilda in heart pants, 
Lemon Craft 6x6 Paper Pad - Violet Silence, 
Rosy owl dies RosyDot #4 Heart Flowers, 
Gummiapan -# 19 - Old Paper Die, 
Chipboard - Big Leaves, 
Foamiran light violet, 
3mm Stamens Double Headed 030 Light Purple, 
mixed stamens white.

De overige items zijn uit mijn eigen voorraad.



Mooie kleur is dit light violet foamiran hè..... Ik was er wel blij mee dat Shawn me zoveel moois liet gebruiken.....Inmiddels weet ik het foam wel te waarderen....



Ook het mooie Lemon Craft papier is aan mij wel besteed........mij hoor je niet klagen....



Ik hoop dat jullie het weer leuk hebben gevonden hier en natuurlijk zie ik jullie weer graag terug. Tot de volgende keer. xxx Plony


Challenges:
http://getcreativechallenges.blogspot.com/
http://craftycalendarchallenge.blogspot.com/
http://monochromemagicchallenge.blogspot.com/
http://cardz4galz.blogspot.com/

Reacties

  1. Geweldig is dit weer Plony, en wat een enige stempel, en je
    Foam bloemen worden steeds mooier en mooier met heel veel meel draadjes!!
    Prachtig geheel is het allemaal bij elkaar ik geniet weer enorm hier!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schattig kaartje Plony! En leuk in een easelkaartjemodel!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gorgeous card and fab shape too! thanks for sharing with us at Crafty Calendar Challenge hugs Sue J x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk een easelkaart! En wat een schattig Tildaatje. Inderdaad wel zielig met dat zere beentje. Beetje provisorisch verbandje, he?? Maar je hebt haar weer zo mooi ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Sweet Tilda, it is a gorgeous easel card and your flower details look gorgeous.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Now this is mega cute. What a lovely card. Thanks for playing along with me this month. Lisa Monochrome Magic

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Thank you so much for joining us at Cardz 4 Galz! Your work is beautiful!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Galz, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

Sherri Baldy's Besties