Time to show.....

Goedemorgen allemaal......

Ik heb me er werkelijk over verbaasd hoeveel kaarten ik nog niet heb laten zien.....dus vandaag nog maar weer showtime.....

Deze kaart had ik gemaakt voor een heel lief hobby-maatje....en dan doe je soms nog wel eens extra je best hahahaha.....Het is er wél 1 met gordijntjes hoor GerJanne....sorry.....hihihihi....


Het is een kaartje wat kan worden dicht gevouwen.....en daar kun je best veel op kwijt.....Nu heb ik geprobeerd me nog een klein beetje in te houden want het prachtige papier wil je toch ook niet helemaal weg moffelen.....


Dit is de kaart als ie dicht zit.....Achterin heb ik ook nog een tag gedaan.....die ben ik alleen vergeten op de foto te zetten.....


Het plaatje is weer van Syta......deze is zo schattig.....Ik heb er zoals deze al meerdere keren gebruikt en ik geloof dat er nog meer liggen in mijn plaatjes bak.....dus deze komt vást nog eens langs....


Ik heb over het dubbelgeplooide "gordijntje" nog een extra kantje gedaan.....leuk met de bloemen en de boogjes......Ik houd ervan hoor....kan het echt niet helpen hihihi.....


Veel foto's dus vandaag......maar hier laat ik het weer even bij.

Heel fijn weekend allemaal........en graag weer tot snel.
xxx Plony


Challenges:
http://fussyandfancychallenge.blogspot.com/
https://craft-deebowz.blogspot.com/p/challenge.html
https://creativecraftcottage.blogspot.com/

Reacties

  1. Ik hou wel van die prachtige geplooide "rokjes" lol, maar ieder zijn smaak!
    Het prachtige papier geeft het een heel mooi romantisch sfeertje en het is een beeldige kaart Plony...ik hou er ook van hihi
    Fijn weekend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Plony you always amaze me with your designs! This is GORGEOUS! Thanks so much for playing in our Fussy and Fancy Challenge! Please come back again soon!

    Darlene
    Fussy and Fancy Girl
    FUSSY AND FANCY
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. An absolutely gorgeous card, its a lovely design.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje geworden en een schat van een plaatje past gewoon bij dit mooie romantische design papier.

    Liefs Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. beautiful card with many layers thank you for entering our Fussy and Fancy Challenge and Good Luck

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

Sherri Baldy's Besties