Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

 Hallo lieve volgers..... en dat zijn er nog best veel heb ik ontdekt. Zou het leuk zijn om nog eens iets van mij voorbij te zien komen? Ik moet nog even uitvogelen hoe het allemaal ook alweer werkte. We zijn inmiddels alweer een flink aantal dagen/jaren verder maar ik maak nog steeds graag kaartjes en frutsels in de stijl die zo bij mij past. In designteams zit ik nu niet....maar mijn eigen Vintage and More groep op FB heb ik nog steeds. Met de dt leden Henriëtte, Cobie en Doris doen wij daar ons ding en genieten van de vintage kaartes en creaties die onze groepsleden ons daar laten zien. 

Privé rommel ik ook nog lekker door....met man, kinderen en steeds groter wordende kleinkinderen. Onze Lizzy is er helaas niet meer, ik mis haar nog elke dag. Gelukkig hebben we nu Nola die heerlijk aan het puberen is en haar baasjes wel wat grijze haren bezorgt hahaha. We blijven er jong bij zullen we maar denken.


Ga ik dan gelijk maar voor een paar fotootjes???

























 


Zoals jullie zien....stilzitten doe ik nog steeds niet aan.
Ik ben heel benieuwd wie er nog even komt kijken en mijn blog nog niet vergeten is.

Tot snel weer..... xxx Plony
























Reacties

  1. Wow...Wat een prachtige creatie's plony. Een voor een toppers. Lieve groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat je weer terug bent in blogland. Je laat een mooie serie kaarten zien.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hè Plony, wat fijn je weer te zien! Jou en je prachtige kaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk dat je je blog weer het ontdekt. Het is echt genieten om jou mooie kaarten te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zijn prachtige kaartjes Plony!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn prachtige kaarten Plony.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fijn dat je je blog herontdekt hebt Plony! Het is altijd genieten van je prachtige creaties. Ook nu weer!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. nou Plony wat gaaf je hier weer tezien, ik wist niet wat ik zag toen je in mijn leestlijst verscheen, maar wel weer super..........en je hebt weer prachtige kaarten en creaties gemaakt.....gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou jaaaaa, wat leuk!!! Ik ben zo blij om allerlei "oude" bloggers langzaam terug te zien komen. En je maakt nog steeds fantastisch mooie dingen. Ik volg je nog altijd dus van mij krijg je steevast een reactie als je blogt. Liefs, Marjolijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Vintage and More challenge

en nog een verjaardagskaartje