Vintage and More

Goedemorgen allemaal.....

Bij onze FB groep Vintage and More is de vakantieperiode nu ook echt voorbij en gaan we weer over tot onze reguliere challenges....2 in de maand en je mag meedoen met 2 kaarten/creaties.

De nieuwe challenge heeft als thema: Vintage kerstkaart.
We gaan er weer volop mee aan de slag allemaal....Ik heb al heel wat kerstkaarten voorbij zien komen en dat is ook slim want voor je het weet moeten ze allemaal weer worden gepost.

Mijn bijdrage voor de challenge is gemaakt met 1 van mijn favoriete modelletjes voor de kerst.....een kerstwant.


Ik maak dit soort kaartjes heel graag en ook is het een pluspunt dat dit weer keurig binnen de gewichtslimiet blijft voor wat de kerst-postzegel betreft.


Ik heb weer van alles gebruikt.....beetje parels en bling, wat bloemen en kantjes en zelfs wat foambolletjes sneeuw......Plaatje is weer van Syta en het dp is van Maja design.


De challenge loopt tot 14 september 18.00 uur en als je niet op FB bent dan bestaat de mogelijkheid om mee te doen door een foto van je kaart naar mij te mailen. Ik zal er dan zorg voor dragen dat je kaart in de Vintage and More groep wordt gezet.

Graag zien we jullie bijdragen voorbij komen....heel veel knutselplezier.

Liefs van Plony

Challenges:
http://jinglebellesrock.blogspot.com/
http://thehollyandivychristmaschallenge.blogspot.com/

Reacties

  1. Ja dit is echt een vintage kerst wand prachtig hoe krijg je alles erop en ook moet het dan allemaal bij elkaar passen , vind dat toch wel een hele klus. Maar jij draai je hand er niet voor om geloof ik ,denk niet dat het bij jou ook altijd makkelijk gaat. Dit is best wel een hoop werk.
    De kaart is dan ook geslaagd , een dikke TIEN.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    dit is echt weer helemaal top! Zo knap vind ik het. Net als jij CAS knap vindt, vind ik dit ongelooflijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A gorgeous vintage Christmas card, It is a lovely image you used.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. That is one fancy mitten ... so glad you *shaped-up* with us at Jingle Belles.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. love that awesome mitten shape, and all the elegant layers, this is a masterpiece! what a great addition to the "shape up" gallery at JINGLE BELLES!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

fijne verjaardag