Lekker knutselen op zondag

Hebben jullie ook zo'n heerlijke knutseldag ingelast vandaag....
Lekker door al je dingetjes heen spitten en proberen iets leuks te maken.
Ik had in Utrecht een shadowbox gekocht van Scrapiniec en vandaag eens de tijd genomen om er iets mee te doen.
Resultaat.....een échte plony box.....met alles erop en eraan.
Hoe heerlijk het is om te kleuren en DT opdrachten te maken.......dit is toch wel net een tandje leuker nog.....Verstand op nul en frutselen maar......


Beetje wit....beetje vintage bruin....beetje glimmer....
Papier erin.....kantjes langs de kanten.....en zo komt er vanzelf iets onder je handen vandaan waar je plezier in hebt.....


Het mooie achtergrondpapier is van een blok van de Action....zo geweldig mooi.....Ik vind ze echt niet allemaal mooi maar dit is wel mijn ding.....Lekker romantisch.....


Ik heb me prima vermaakt dus vandaag....en ik hoop dat jullie dat ook kunnen zeggen.

Fijne avond.....
xxx Plony


Challenges:
https://mixitupchallenge.blogspot.com/
http://notjustcardschallenges.blogspot.com/
http://daringcardmakers.blogspot.com/

Reacties

  1. Ja, dat zie ik dat jij je prima vermaakt hebt! Erg mooi gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha, ik heb me ook prima vermaakt gister, maar dan wel op mijn werk bij Warm Thuis...leuke naam hè! maar het is ook een warm thuis voor de bewoners. Je shadowbox heb ik weer met mijn neus bovenop het scherm bekeken...wat een plaatje en weer een echt Plony feestje!!! Zelf ben ik ook lekker aan de fröbel en af en toe even een berichtje voor de gezelligheid, hihi Gezellige 5 dec hoor met de kleine mannetjes en de groet kinderen natuurlijk ook!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige shadow box Plony ! Zoveel moois te zien echt weer een toppertje .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super cute!!! Thank you for joining us at MIU, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is just stunning. Thanks for joining in at Daring Cardmakers. x

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

fijne verjaardag