Vintage en roze......ik houd ervan....

Goedemorgen allemaal....

Ik ben weer heerlijk aan de knutsel ....en wat een verademing dat het even geen kerstkaarten hoeven te zijn hahahahaha...

Ik heb hele mooie kaarten gekregen in december en daar zitten er verschillende bij die mij heel veel inspiratie hebben gegeven.
Zo ook een kaartje van Henriëtte.....de mal die zij heeft gebruikt heb ik zelf niet maar......omtrekken gaat ook heel goed hoor hihihi. De kaart is nog gewoon keurig en ik heb een malletje om mee te werken. Alleen voor het bovenste gedeelte heb ik een andere mal gebruikt want die zat vást op de kaart van Henriëtte en die kon ik dus niet omtrekken.
Snappen jullie het nog....hahahaha.....Ik zal de kaart maar laten zien.....misschien is het dan iets duidelijker.


De achterkant is dus omgetrokken.....vouwen erin gemaakt om een soort trappetje te maken....en daar tegenaan heb ik dus een mal van Dutch Doobadoo gebruikt.....zo'n smalletje.....


Je kunt de kaart leuk neerzetten......door het trappetje.....en het voorste gedeelte schuif je onder iets wat je bovenaan gedeeltelijk hebt vastgeplakt.
Volgen jullie het nog???


Dit was in ieder geval weer heel leuk om te maken......en nu eens kijken wat de volgende kaart gaat worden.....
Morgen eerst een kaartje voor Midweek Magnolias dus........er valt weer van alles te zien hier.....óók in 2018 wordt er gewoon gefreubeld....

Fijne dag allemaal.......xxx Plony

Challenges:
http://getcreativechallenges.blogspot.nl/
http://2sistersontheblog.blogspot.nl/
http://cardsgalorechallenges.blogspot.nl/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.nl/
http://craftyfriendschallengeblog.blogspot.nl/

Reacties

  1. Mooie vintage creatie weer
    Liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie vintage creatie. En leuk dat je dit model mooi kan neerzetten.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg mooi Plony.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk bedacht om de gekregen kaart na te tekenen, het is een mooi model en je aankleding is weer super-romantisch Plony.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wwer een bele mooie Plony! Ik heb dat ook gedaan met 2 kaarten, gewoon omtrekken en je hebt er weer een nieuwe vorm kaart bij.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi Plony! Altijd leuk om zoiets moois te bekijken als je er zelf niet zo bedreven in bent...
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Beeldig Plony!!! I love it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi, gezellig dat je meedoet bij Crafty Friends. succes.
    groetjes ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige kaart PLony.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, dit is zo mooi vintage! En leuk dat jij ook je gekregen kaartje omtrekt om er zo zelf een leuk modelletje aan over te houden!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Carolihe DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hello Plony... Thanks for sharing your vintage card with us at Crafty Friends Challenge Blog… your card is absolutely lovely and fits perfectly with our ‘For a Girl/Lady’ theme… good luck in the draw and please join us again.
    Diane Louise
    [Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

fijne verjaardag