Challenge Nr. 2 bij MCC

Zoals jullie vast al uit mijn eerdere bericht van vandaag hadden begrepen heb ik voor jullie nóg een sketch.........


en deze sketch vormt dan de opdracht voor de tweede challenge bij ons MCC - blog en dat betekent dus dat ik me nogmaals mocht uitleven met een sketch.

de sponsor van deze challenge is


en natuurlijk staan ook voor deze challenge prachtige voorbeelden op het blog. Neem gerust een kijkje en.....laat ook even een berichtje achter.

Dan mijn kaartje.......mijn kerstkaartje natuurlijk want het is tenslotte een christmas-blog.



Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.....



en natuurlijk hopen we dat jullie allemaal lekker meedoen om vast een kerstkaartenvoorraad aan te leggen......



Heel veel plezier!!!!!!!!!
Liefs Plony.






 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Reacties

  1. Ondanks dat een sketch je ding niet zo is weet je er steeds weer iets moois van te maken. Deze is namelijk ook weer super!
    Een heel leuk kerstkaartje, Plony.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerst kaart Plony,prachtige kleuren.Ik heb ondertussen al 3 prachtige kaarten gezien, maar op het magnolia Christmas blog staat nog niets.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schitterende kerstkaart Plony! De meeste dames vinden het prettig om met een sketch te werken...maar ik vind het toch wel een beetje lastig. Te eigenwijs misschien hahaha! Ik ga het toch maar weer eens proberen.
    Groetjes en een fijn weekend, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super kaartje Plony!! Ik zou ook gaan rennen als ik die cadeautjes zag hihihih! Topper!!!
    Lieve groet, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ow, weer zo'n mooie! Wel een mooie sketch hoor ;-) En een super uitwerking! Ik ga niets beloven... hihi! Maar ik ga dit jaar toch zeker eens mijn best doen er ook een paar te maken, lol

    Liefs!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wonderful card my dear friend^_^
    Have a beautiful weekend^_^
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Plony.
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi hoor en wat een leuke schets!!! Ga me eens bedenken :-)
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ontzettend knap gemaakt weer, warme kleuren en gewoon lekker veel erop hihi.
    ik lees dat je niet fit bent, das minder. hopelijk ben je snel weer beter want ziek zijn is maar niks.
    liefs Hanny♥

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw Plony, dit is ook alweer zo'n schitterende kaart, je hebt de sketch super gebruikt, mooie kleuren ook, ik ben wel gecharmeerd van deze prachtige kaart.
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,
    PRACHTIG kerstkaartje met Tilda en haar kleine cadeautjes en je hebt heel MOOI papier gebruikt.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony
    Ben ik weer om deze schets te bekijken en hij is toch mooi!
    Ik vind het een schatje.

    Gr, Mia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je hebt de schets goed weten te verwerken Plony! Heel mooi!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Plony wat is die weer supermooi geworden, het is ook een geweldige sketch zeg, top. Ik hoop deze keer mee te kunnen doen, domme Aniet had bij de vorige challenge een verkeerde einddatum in haar schriftje gezet helaas. Helemaal super is die meis.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony

    Je kaartje is schitterend.......en wat is dit een leuke sketch. Ik moet ook nodig eens beginnen aan die kerstkaarten.......zodat ik later in het jaar niet zo hoef te stressen LOL.
    Je vorige kaartje is ook al zooooo mooi.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Volgens mij lag dee schets je meer, hij is weer heerlijk plony!
    Met een geweldig mooi gekleurd stempeltje en heerlijk frutsels in prachtige kleuren!,
    Liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtig kerstkaartje, mooi gedaan! Fijn weekend, groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooi kaartje Plony,

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Schitterend Plony!!! Heeeel mooi ingekleurd en al die mooie details. WOW!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie kaart is dit Plony.
    Lieve groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Vind het altijd knap dat er zoveel op je kaarten is verwerkt, en dat het toch een mooie eenheid is. Ook deze is weer heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi gemaakt weer Plony.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Plony wat een prachtige kaart heb je gemaakt.
    Groetjes Ina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Een prachtige kaart. En het papier is ook heel leuk!!

    Lieve gr Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Beautifully designed and created, love those papers, very sweet card
    Hugs Julie P

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig kaartje Plony ook die hieronder trouwens!
    Werk zelf ook niet graag met een sketch, waarom weet ik niet, maar het voelt niet aan als je "eigen ding" :)
    Door drukke "toestanden" hier ben ik weinig aan de freubel maar ga proberen er voor te gaan zitten de komende week!
    Fijne zondag nog verder!
    Groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat is dit weer een prachtig kaartje Plony.
    Beterschap meis.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  28. What a brilliant Sketch! I didn't know about this Challenge til now. It looks lovely, and so is your card. Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ik vind het een schatje , het papier is en blijft TOP.

    liefs, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje