Caravan

Goedemorgen allemaal.....

Het is weer tijd voor wat inspiratie voor het blog van Magnolia-licious.
Natuurlijk heb ik weer met heel veel plezier iets gemaakt met de mooie spulletjes die Shawn verkoopt in zijn webshop die je >>>Hier kunt vinden.

De dingen die ik heb gebruikt uit de shop zijn de volgende:

Lemon Craft 6x6 Paper Pad - Violet Silence
You Nailed it Tilda fixer upper 2018 collection
Foamiran ecru....colored with oil pastel chalks
6mm Double Headed Stamens 05 Light Pink
3mm Stamens Double Headed 033 Silver
3mm Stamens Double Headed 001 White
Stamens 040
Handle with flower
Chipboard big leaves

Tilda is gekleurd met copic markers en ik heb ook nog een stukje paars handgemaakt kant uit Polen gebruikt....mét een klein ander kantje er overheen. 2 grote houten knopen en mijn caravannetje was klaar.....

Tilda is de spijkertjes nog in de deur aan het slaan om wat dingen te kunnen bevestigen.....en ik denk dat ze ook de spijkertjes in de deurkruk nog even een klein tikkie moet geven....







Ze is klaar voor de vakantie en ik denk velen met haar.
De vakantie tijd gaat nu los breken en iedereen die al op stap is wens ik heel veel plezier....geniet ervan.

Dit was het voor vandaag.....een hele fijne dag allemaal.
xxx Plony

Challenges:
https://alphabetchallengeblog.blogspot.com/
http://cardz4galz.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.com/
http://2sistersontheblog.blogspot.com/
http://thatscraftychallenges.blogspot.com/

Reacties

  1. Oh wat een mooie creatie Plony. Allerliefst in die zachte kleurtjes en gaaf zo gecombineerd met de caravan. Tilda heeft een mooi daktuintje én nog gezellig bloemetjes voor het raam. Ik kan hier naar blijven kijken. Dit zijn voor mij krentjes in de pap ;)
    Wij hebben bíjna vakantie en ben er dit jaar écht aan toe zo te voelen :(
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou zo weg willen gaan in je caravan whaha Geweldig hoe je dit weer hebt versierd Plony en het is een lust voor het oog!!! Tilda gaat vast mooie avonturen beleven...mijn vakantie staat pas 3de week augustus voor de deur, dus mag nog even wachten, maar de tijd gaat snel genoeg!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. A gorgeous card design. I hope Tilda enjoys her caravan holiday.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Fijn, zo'n zelfstandige dame, daar houd ik wel van! En je caravankaart is echt een topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een stoer dametje bij haar prachtige caravan! Een plaatje van een kaart, Plony en lekker zomers ook met dit thema en de kleuren. Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige deze kleuren Plony! Een heel mooi kaartje, veel op te zien weer!
    Leuk dat je weer meediet bij ons, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. A gorgeous, pretty crafty creation. I love the little nail embellishments. Thank you so much for sharing with us at Alphabet Challenge.
    Crafty hugs
    Lesley

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat is deze leuk Plony.
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Galz, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So cute, loving the caravan shaped card. Thanks for sharing with us at Cardz 4 Galz. Caz DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Creative Sketchy Girls.
    Cute card. Thanks for joining us at Creative Sketchy Girls.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hoi

    mooi kaartje en leuke kleurtjes

    bedankt om mee te doen bij creative sketchy girls

    nice card

    thanks for joining us at creative sketchy girls

    grtjs Lisbeth

    DT CSG

    http://creativesketchygirls.blogspot.be/

    http://krealis.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

fijne verjaardag