Miss Kelly von Sweets

Miss Kelly von Sweets.....is het geen geweldige naam hahaha......
Een digi van Polkadoodles waar ik al heel lang helemaal weg van ben.
Nu ik digi's uit mocht zoeken om mee te werken moest deze natuurlijk erbij zitten.......
Ik ben er mee aan de slag gegaan en heb er een heel lief kaartje mee gemaakt.....Ik hoop dat jullie dat ook vinden hihihi.....


De digi van miss von Sweets kun je >>>>Hier vinden..... en er is ook heel leuk designpapier in de shop van Polkadoodles én leuke teksten die je kunt downloaden.


Wat is het toch leuk om te zien hoe een afdrukje verandert als je het aan het inkleuren bent.
Het vereist wel wat oefening maar met de vele filmpjes op you-tube erbij kun je jezelf heel goed leren hoe je dat inkleuren aan moet pakken. Het is alleen dat er zoveel verschillende dingen zijn waar je mee kunt kleuren wat het een beetje lastig maakt om voor jezelf te bepalen wat jou ligt. Het is  jammer dat mensen soms denken dat je na 3 afdrukjes het kleuren onder de knie moet hebben.....helaas......dat is écht niet zo. Blijven oefenen.....en niet van het ene kleurmedium overstappen naar het andere....en dan weer een andere......Dat kost je alleen maar heel veel geld en je leert het er zéker niet sneller door. Als je volhoudt....en een beetje experimenteert met je kleuren.....dan zul je zien wat een voldoening het geeft om je eigen stijl te ontdekken....Het is heel rustgevend en in the end zul je blij zijn met je resultaat.


Ik zit wel eens gezellig met anderen te kleuren maar omdat ik het mezelf heb aangeleerd kan ik de technieken niet uitleggen. Ik kan het vóórdoen....dat wel......maar van mij leer je niet de ins en outs....Ik kleur op gevoel.....en er zal zéker genoeg op aan te merken zijn maar ik heb er zóveel plezier in en dat is wat ik dan misschien wel kan overbrengen. Dát is toch uiteindelijk waar het om draait???????

Misschien heb ik je wel overgehaald om te gaan kleuren.....Vragen mag je altijd hè.....Als ik je kan helpen doe ik dat graag.

Fijne dag allemaal.........xxx Plony

Challenges:
http://addicted-to-stamps-challenge.blogspot.com/
https://morgansartworld.blogspot.com/
https://fussyandfancychallenge.blogspot.com/
https://audsentimentschallengeblog.blogspot.com/
https://thecraftyaddicts.blogspot.com/

Reacties

  1. Miss Kelly staat te stralen op je kaartje die kan hangen volgens mij!
    Schitterend gestyled is het Plony ...een dotje om te zien!!!
    Wie weet als ik meer tijd krijg ik ook meer ga kleuren, want zoals je zegt
    krijg je het niet onder de knie van een paar keer inkleuren...heel mooi uitgelegd
    en veel plezier van deze Polkadoodles! Fijne week en lieve groetjes,
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. A card to hang is such a good idea. This is a beautiful design and image.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh my, absolutely gorgeous! :)
    Thanks a lot for joining us at Fussy and Fancy! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. GORGEOUS Plony!! I love the shape and the colours are perfection...beautifully done my friend!
    Take care,
    Beth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wonderful Plony..Thank you so much for joining in with our challenge at Addicted to Stamps..

    Luv CHRISSYxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw wat heb je deze dame met lange naam (LOL)prachtig ingekleurd Plony. Ook mooi zoals je deze kaart/hanger gemaakt hebt. Ik ben er weg van..
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. This looks so much like a fairytale! It is beautiful,

    Thanks for playing along at Aud Sentiments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just a super gorgeous design. Nice work. Thank you for sharing with us over here at Morgan's Artworld Open Challenge and best of luck with your entry. Love to see you join in each month. Thank you. Annette DT forhttp://morgansartworld.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Miss von Sweets!!! Geweldige naam, lijkt wel oude Duitse adel hahaha. Maar je kaart is grandioos.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Digi Morgan's Artworld Open Challenge blog Veel succes en hopelijk doe je de volgende keer ook weer mee!!
    Jolanda
    (DT member)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

fijne verjaardag