Yes.....roze......

Daar komt er weer 1 hoor.....in de kleur die jullie van mij gewend zijn....tenminste...dat lees ik overal hahahaha.....Het klopt een beetje maar er is tegenwoordig aardig wat variatie in mijn kleurkeuze.
Vandaag toch maar een roze kaartje........anders krijgen jullie straks afkick-verschijnselen.....


Nou.....dat is toch wel mijn kleurtje.....nietwaar???
De kerstballen-mal van Dutch Doobadoo.....plaatje van Syta en dan natuurlijk kant en wat er verder nog op zo'n kaartje past....


De mooie christmas tekst-stans heb ik van een vriendinnetje.......Is wel echt een mooierd.....


Een lief romantisch kaartje.....en de ontvangster was er blij mee.
Dan ga ik me nu opmaken voor een dagje uit met mijn mannie.....
We hopen eind van de middag in Amstelveen bij de kerstparade te zijn.....Ik wilde dat wel graag eens een keer zien. Lizzy gaat vandaag gezellig bij Maurits en Casper kroelen.....daar is ze beter af dan in de drukte.

Fijn weekend allemaal.....en geniet van deze dagen zo vlak voor de kerst.

Liefs van Plony

Challenges:
https://fussyandfancychallenge.blogspot.com/
https://craft-deebowz.blogspot.com/p/challenge.html
https://creationsinpink.blogspot.com/
http://pearlysparkleschallenge.blogspot.com/

Reacties

  1. Wat weer een prachtige creatie en nu in de kleur roze prachtig .
    Veel plezier vandaag bij de optocht , lijkt me ook wel erg mooi.
    Wens jullie allemaal gezellige feestdagen en een creatief en vooral een gezond nieuwjaar.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt super gaaf weer Plony. Ik ben echt fan van je. Geniet van de komende dagen met allen die je lief zijn. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een dotje is dit Plony ,super gaaf hoor!
    Het is een plaatje de kerstbal!!!
    Goede dagen toegewenst met je fam.
    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. So beautiful and a wonderful romantic shade of pink. Its a great card.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi en de tekst is ook zo'n mooie mal!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh this is gorgeous!! Great design and love the embellishments you have used. Thanks so much for entering your lovely card into our 'Anything Goes with a Handmade Bow' challenge at Craft-Dee BowZ this month. I look forward to seeing what you create for our next challenge. Hugs, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig je creatie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is so beautiful, I love your colour tones and choice of embellishments. Thank you for joining us over at the Fussy and Fancy Challenge blog....Happy Christmas,,,,Jo. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super cute!!! Thank you for joining us at Creations in Pink, good luck!!! Amy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wow, this is stunning Plony. Gorgeous image and love the soft colours. Thanks for joining us at Fussy and Fancy Friday. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

Sherri Baldy's Besties