Can you hear the bells ringing.....

Goedemorgen allemaal.....

Ik heb nog zoveel kaartjes die ik hier niet heb laten zien......het wordt tijd om eens een beetje bij te gaan werken op mijn blog.

Ik begin maar met een kerstkaartje....mijn favoriete kerstbel.....


Dit is zo leuk om te maken......en lekker licht weer voor in de envelop......


Ik zit te verzinnen hoe ook alweer dat spul heet wat ik erop verwerkt heb....Ik denk van sisal......
In ieder geval is het grappig spul om toe te voegen aan een kaartje, het geeft zo'n leuk speels effect.....


Het prachtige papier is van Stamperia....daar gaan jullie nog wel wat mee voorbij zien komen....helemaal te gek vind ik het.

Dan houd ik het voor vandaag hierbij.........en wens jullie een hele fijne dag. Droog zullen we het niet houden vrees ik maar ach....dan maar aan de knutsel.

Liefs Plony

Challenges:
http://thehollyandivychristmaschallenge.blogspot.com/
http://mytimetocraftchallenge.blogspot.com/
https://merrylittlechristmaschallenge.blogspot.com/
http://jinglebellesrock.blogspot.com/

Reacties

  1. Hoi Plony wat weer een mooie creatie ik hoor de kerst bel al luiden.
    Het is niet bij te benen met berichtjes plaatsen ,want elke dag wel wat anders te zien op je blog, vind ik alleen maar leuk want ik geniet hier met volle teugen van.
    Hoop dat het met jou ook beter gaat.
    Kijk al weer uit naar je volgende creatie.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kerstkaart. Deze kerstbel is een prachtige decoratie om ergens op te hangen.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, hij is prachtig Plony.
    Een prachtige kerstbel

    groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. OMG this is just BEAUTIFUL! Thanks so much for playing in our Merry Little Christmas Challenge! Good Luck and I look forward to seeing you again next month!

    Darlene
    Merry Little Christmas DT
    MERRY LITTLE CHRISTMAS
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstbel, Plony !
    Weer zoveel moois op te zien .
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterende kaart Plony. Mooi die blauwe kleuren.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend!! EN heet dat sisal of tillandsia? Ik heb het in geel, voor de Pasen. Maar je hebt er weer een super creatie van gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. what a beautiful and elegant holiday card, i love the clever bell design as well! such a lovely addition to our shape up gallery at JINGLE BELLES!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. What a beautiful bell shaped tag. Thank you for taking part in the "My Time To Craft" #378 challenge. Sam x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtige kerstbel/klok en de kleuren zijn zo mooi...en dat sisal geeft idd een apart effect. het is een plaatje.

    Liefs Jolanda xXx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is beautiful! Love the colors and all the dimension. Thanks for joining us at Merry Little Christmas challenges

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. I'm sorry I'm late with my comment but wanted to thank you so much for sharing your amazing project with us in the Merry Little Christmas Challenge Blog's September challenge and we hope to see you again for our October challenge!
    Hugs,
    Leslie, MLC DT
    Love To Scrap 2

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

Sherri Baldy's Besties