inspiration Magnolia-licious

Goedemorgen......

Inspiratie-maandag voor mij bij Magnolia-licious.....
Dat betekent dat ik aan de slag ben gegaan met de supermooie dingen die bij Magnolia-licious te koop zijn....

De volgende items heb ik gebruikt:
Items used....
FS18 - #5 Ananas Tilda ( Pineapple )...colored with copic markers
Lemon Craft 6 x 6 Paper Pad - Forget Me Not
White foamiran colored with oil pastel chalks and sprayed with sprinkle and sparkle
3 different white stamens
CB Stencil 06
Pearl Buttons Colour #47 Silver/Blue
handmade lace from Poland ecru
rose lace white
stamp Gummiapan: you are simply amazing
Gummiapan -# 19 - Old Paper Die
chipboard Heart


Dat is weer een mooi rijtje toch....en dan ziet de kaart er als volgt uit.....



Wat lief is die ananas-Tilda hè.....Ik vind haar zó schattig....
Deze kaart heeft ook alweer een adresje gevonden......en is gelukkig helemaal goed gekeurd.....



Helemaal geen roze te bekennen deze keer....moet toch niet gekker worden.....hahahaha.
Ik kan ook zonder....dat zien jullie toch maar weer.
Ik hoop dat jullie hebben genoten......



Ik heb in ieder geval wél genoten....van het kleuren en het maken van dit kaartje.....

Ik zal de bloem nog even van dichtbij laten zien.....



en dan zeg ik....tot morgen....Jawel.....dan ben ik weer terug....
Graag tot dan.
Liefs van Plony

Challenges:
https://craftingfromtheheartchallengeblog.blogspot.com/
https://artisticinspirationschallenges.blogspot.com/
https://crafty-girls-creations.blogspot.com/

Reacties

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

Sherri Baldy's Besties