Reminder challenge LHOSM

Hallo allemaal.....Hier ben ik weer.....

Ik heb een reminder kaartje gemaakt voor de lopende challenge bij LHOSM.
De opdracht die we voor jullie hebben is: Dies or punches/mallen of ponsen.

Een leuke opdracht en ik denk dat we allemaal wel regelmatig een mal gebruiken om iets moois toe te voegen aan onze kaarten.

Deze keer heb ik de volgende kaart gemaakt voor de challenge.....


Met een mal van Dutch Doobadoo heb ik een easel kaart gemaakt.....Beplakt met Pion papier, een hart uitgestanst en Tilda op een hart gestempeld en ingekleurd. aan beide zijden van Tilda heb ik een label bevestigd.....allebei de modelletjes zijn gemaakt met Magnolia stansen.....
Kantjes erbij....pareltjes...bloemen.....ach....jullie weten het wel inmiddels.....


Het tekst stempeltje past goed bij Tilda met haar theepotje.....


Ik hoop dat ik jullie met mijn reminder nog over de streep heb getrokken....Doe lekker mee....
Het maakt niet uit of je een verjaardagskaart, kerstkaart.....noem maar op....maakt. Stans erop of pons gebruiken.....en mee doen.

Fijne zondag verder allemaal.....

Liefs van Plony

Challenges:
https://forevermagnolia.blogspot.com/
http://monochromemagicchallenge.blogspot.com/
https://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com/
http://fussyandfancychallenge.blogspot.com/

Reacties

  1. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt voor deze reminder. Als vanouds een echte "Plony"
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie hartvormige easelcard Plony. Tilda zit bijna in spagaat maar is wel mooi ingekleurd..LOL. Ook je decoratie is weer top...genieten dit.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. This is stunning. So So Pretty. Thanks for playing along with me this month and for taking on the TWIST. Lisa Monochrome Magic

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    heel mooie reminder heb je weer gemaakt.. Supermodel en mooi gekleurd en schitterende details!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Absolutely stunning project. I love your total design and image. A real Jaw dropper.
    Thank you for sharing with us here today at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Annette DT Registered Owners/Admin for World Wide Open Design Team Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat weer een beauty ,deze easel kaart veroverd je hart zo mooi gemaakt,hoe krijg je het er allemaal weer op verwerkt, zonder dat het te veel wordt.
    een echte......
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Beautiful card thank you for joining us at the Magnolia Forever
    DT Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh my! So lovely, Plony! Congrats and thanks for joining us at Magnolia Forever! Hugs, Myry

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Awe! This is so cute and pretty. Thank you for sharing with us over here at World Wide Open Design Team Challenge and best of luck with your entry.

    Gale DT for  http://worldwideopendesignteamchallenge.blogspot.com.au/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. She is gorgeous Plony ♥
    Thanks for playing with us at Magnolia forever
    Hugs from Elin

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Vintage and More challenge

fijne verjaardag