Voor de man......

Goedemorgen allemaal......Vandaag een heel ander kaartje.....
Ik vond het weer tijd voor een mannenkaartje en denk dat deze daar wel geschikt voor is......
Niet zo'n superstoere mannenkaart maar toch wel dat ik denk....die kan.....


Het schild van Dutch Doobadoo......papier van Mintay papers.....
Op het DP wat extra geknipte items wat verhoogd opgeplakt.....Niet teveel poespas want dan is het zéker geen mannenkaart meer hahaha....Blijft toch lastig voor mij.....


Die volkswagenbus die doet het voor mij hoor....zo gaaf.....
Ik vind het zo nostalgisch.......heel leuk....


Ik heb er ook deze keer wel weer wat bloemen bij geplakt.....uitgeknipt, geinkt en met een touwtje en wat wondgaas..... Vind dat het moet kunnen......

Dit is het weer voor vandaag......Ik zie jullie weer snel....xxx
Plony

Challenges:
http://craftrocketchallenges.blogspot.com/
http://getcreativechallenges.blogspot.com/
http://pathofpositivitychallenge.blogspot.com/




Reacties

  1. Ik vind hem zeer mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. It would be a fantastic card for a man.
    Yvonne xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een gave mannenkaart Plony.
    En bloemen vind ik prima kunnen ;-)
    Liefs, Frouwkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is a perfect card for a man Mian. Great colour scheme and I too love the VW combi. It works so well together on that non-tradtional shaped card too. Thanks for joining us at Get Creative this month. Tristan DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lovely travel themed card. Thank you for joining us at Path Of Positivity for the Happiness Challenge.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

Sherri Baldy's Besties