Een engeltje is geboren........

Er is mij gevraagd om een kaartje te maken.............een engeltje is geboren. Dit is absoluut het moeilijkste kaartje wat ik ooit heb gemaakt voor iemand. Volgend jaar hoop ik zelf oma te worden en er gaan heel veel dingen door je heen wanneer je aan het zoeken bent naar tekst en plaatjes voor een kaart als deze. Ik hoop dat dit is wat ze bedoelde..........
Ik heb dit kaartje bewust hier geplaatst met het idee dat het misschien ooit eens een ander kan helpen een kaartje te maken voor een droevige situatie als die, waar dit kaartje voor gemaakt is.

Reacties

  1. Hoi Plony,
    wat een bijzondere kaart is dit geworden. Heb ooit ook een kaartje in dezelfde situatie moeten maken. Kreeg er gewoon kippevel van. Denk wel dat ze er blij mee zijn. Heel veel sterkte voor de ouders waar het kaartje voor is.
    Groetjes Marguerite
    vond het moeilijk om onder woorden te brengen wat ik eigelijk wilde zeggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. jeetje wat moedig van je om ook zo'n kaart te maken en te plaatsen. Ik vind hem heel mooi geworden, netjes en ingetogen maar wel liefjes. Zal zeker troost brengen bij die mensen.
    En nu zelf niet teveel gaan piekeren he!!!

    Ik wil ook nog even zeggen dat ik je kerstkaartjes ook SUPER vind. En doe maar niet traditioneel, maar gewoon lekker je eigen ding, dan zijn ze op hun mooist!

    liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. pff.... dat is lastig Plony, maar je hebt er wel een prachtige kaart van gemaakt!
    xx Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een prachtige kaart gemaakt, Plony. Moeders vond het fijn dat je deze wilde maken.

    En hopen dat jij oma wordt van een heel gezond kindje!

    Liefs, Kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Namens de mamma van Isabel een dikke knuffel. Ze vindt het een bijzonder en lief kaartje.

    Liefs Dineke.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje