Een Nieuw jaar.........

Wat gaat het nieuwe jaar ons brengen, elk jaar weer kijken we in december terug en vooruit. Sommige dingen heb je niet in de hand en sommige dingen zijn te  sturen door zelf een beslissing te nemen. Ik wens jullie voor het Nieuwe Jaar dan ook dat de beslissingen die jullie gaan nemen  de juiste beslissingen zullen zijn. Vandaag nog genieten van de 2e kerstdag en dan nog een aantal dagen aanrommelen tot de oud en nieuw en dan stap ik vol vertrouwen weer een nieuw jaar in.
Fijne dag allemaal, lieve groetjes,Plony.







Reacties

  1. Je kaartje ziet er perfect uit.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie gedachte!!! En ik doe altijd met je mee...Vooral het terug kijken laat me niet los. Ik ga dit jaar ook wat goeie voornemens maken. EĂ©n daarvan ga ik je vast verklappen....ik ga een dagje naar Lekkerkerk of je het leuk vind of niet...ik kom gewoon ;-))
    Liefs Joke

    Oh...vergeet ik nog even te zeggen dat je een héél mooie kaart gemaakt hebt!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig kaartje Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje Plony!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Weer een mooi kaartje Plony! En ja in deze periode kijk ik ook wel eens achterom en neem altijd goede voornemens. Of ze gaan lukken...da's iets anders!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een erg leuke kaart Plony. En we gaan weel vol vertouwen het nieuwe jaar in , en kijken wat het ons gaat brengen!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Plony,
    Heel mooi gemaakt, het papier en de details zijn ook zo mooi, heel stijlvol.
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi Plony,
    wat heb je de laatste tijd weer prachtige creaties gemaakt! Ik wens je alvast alle goeds voor 2012:-)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Plony,

    Wat heb je weer een prachtige kaart gemaakt. Ik weet het, ik zeg steeds hetzelfde maar ik vind ze ook echt allemaal top! Je site is weer veranderd zie ik, je stopt er wel veel tijd in en het is telkens genieten om hier te kijken. Knap gedaan hoorm fijne dag, lieve groetjes Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Plony , erg mooie oud/nieuw - kaart. Heerlijk weer die vintage uitstraling.... Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Plony,
    Wat een lieve meisjes sieren je bloggie.
    Mooie kaart heb je weer gemaakt, mijn complimenten. Hoop dat het nieuwe jaar weer alles gaat brengen, wat we er van hopen.
    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje