Glitter en bling.....

Bij http://nadiaschallengeblog.blogspot.com/ willen ze voor challenge#21 nog graag een kerstkaart zien en dan 1 met heel veel glitter en bling.

Ik had van een hobbyvriendin de, jullie wel bekende, klok gekregen en heb hem voor deze gelegenheid maar eens flink met  glitters bewerkt. Jammer dat jullie hem niet in het écht kunnen zien want het resultaat is oogverblindend, hahaha. De magnolia's heb ik voor een groot gedeelte deze keer niet met derwent ingekleurd maar met mijn favoriete gelly roll-pen waarmee je zo'n prachtige glitter-glans krijgt. De kaart glittert en blingt je tegemoet, écht feestelijk.

Reacties

  1. Wat een schitterende(haha) kaart. helemaal leuk. Hele fijne feestdagen en een gelukkig en creatief 2012. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony , ik houd eigenlijk helemaal niet zo van glitter en bling , maar ik vind deze toch wel erg mooi ! Als ik het goed gelezen heb is dit dus kaart 401.... Wat veel !! Fijne dagen nog. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat is dit leuk, zo'n flitsende, blinkende kaart! Heel mooi gedaan!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Plony,
    Heel mooi hoor de kaart met al dat glitter, echt een kaart voor deze tijd van het jaar.Schattig die 2 magnoliaatjes, een heeeel mooi geheel.
    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. schitterende kaart heel mooi gemaakt.

    bedankt voor het meedoen bij nadia's challenge.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een bling en glitter. Heel mooi. Bedankt voor het meedoen aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig hoor, de klok blijft erg leuk hè? En lekker veel glitter....
    Leuk dat je meedoet met Nadia's challenge, succes!
    Liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart! Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje