Help!!!!! Mannenkaarten, brrrrr.

Hebben jullie dat nou ook?????? Wordt er aan mij gevraagd heb je nog mannenkaarten????? Direkt gaan er bellen rinkelen en denk ik ......o nee hè, dat wordt weer zwoegen. Ik kan er gewoon niets mee en vind ze ook NOOIT mooi geworden maar ze horen er wél bij!!!!
Ik heb er vast weer 1 in elkaar geflanst met het, overigens hele mooie, bootje, uitgedraaid met de mal die ik pas heb gewonnen en ik ga er binnenkort nog wel meer maken maar eerst weer iets leuks, hahaha.

Reacties

  1. Het is toch een leuk kaartje geworden Plony! Ik vind mannenkaarten ook altijd zo moeilijk te maken.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja,mannenkaarten maak ik ook niet graag, maar die van jou ziet er geweldig mooi uit. Leuk met dat bootje.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig hoor, leuke kleuren!!! Je bent geslaagd....
    liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony , wat een ellende he.... mannenkaarten !! Maar deze vind ik erg geslaagd hoor. De kleuren doen het hem vaak wel. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Plony,
    Ik kan je helaas niet helpen, want ook ik heb moeite met het maken van mannenkaarten. Toch heb jij geen hulp nodig.....je hebt een MOOIE mannenkaart gemaakt met de zeilboot van MD.
    Dan wil ik je wel een hele fijne jaarwisseling wensen en een heel Gelukkig, Gezond, Gezellig en Creatief 2012 en dat ook voor je familie.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony
    Ja, het is wat met die mannenkaarten,maar deze is wel toppie.
    groetjes Bennarda (Ballie)

    http://balliescreationballie.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maar je mannenkaart is wel mooi geworden Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. het is een prachtige mannenkaart geworden Plony!
    fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2012:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat vind ik dus ook het ergste wat er is, mannenkaarten is echt niet mijn hobby haha. Jij bent er weer prima in geslaagd, hij is er leuk!
    Groetjes, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik voel met je mee ;-(
    Ik weet werkelijk nooit wat ik daarvan moet maken...gelukkig hoef ik niet zo vaak...
    Maar bedankt weer voor het voorbeeld want hij is wél mooi!!!
    Fijne jaarwisseling en liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind hem geslaagd hoor!
    Toevallig ben ik ook met een mannenkaart bezig. Zodra de jarige hem heeft ontvangen zal ik hem ook op mijn blog zetten.
    Fijne jaarwisseling!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje