Kaart nr. 400 van dit jaar!

Voor de challenge van http://sbn-challengesforyou.blogspot.com/ moest de volgende sketch worden aangehouden....



en daar heb ik mijn 400ste kaartje van dit jaar mee gemaakt. Het is toch een mooi aantal geworden en daar heb ik niet mijn overige creaties biijgeteld, alléén de kaartjes.



Een babykaartje met een 3d Morehead-plaatje, wie kent ze niet.
Mijn mannetje heeft de komende kerstdagen nachtdiensten dus onze planning is gemaakt rondom zijn werk/slaapritme. Ik ga zéker tijd hebben om te knutselen dus voor mij géén afkickverschijnselen de komende dagen. Veel plezier allemaal, lieve groetjes Plony

Reacties

  1. Heel leuk gedaan Plony, heb inderdaad de indeling al bij een ander gezien.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kaartje hoor!!
    en dan 400!!!!!
    je-mi-nee wat veel,maar allemaal even mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jee, 400 kaarten, knap zeg! Leuke kaart, leuk ook dat je meedoet met CFY!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart heb je gemaakt, jeetje zeg, 400 kaarten!!!
    Dankjewel voor het meedoen met de challenge :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje