Kerst???????



Niet te geloven, hihihi, ik was er zooooooo klaar mee.............toch weer een kerstkaart. Ik wilde meedoen met challenge #45 van http://mariannedesign.blogspot.com/ en daarvoor moest een kaartje worden gemaakt met een Mattie-knipvel. Wat denk je......ik had alleen nog maar een kerstvel van Mattie liggen, haha. Nou ja, dan heb ik een reserve kerstkaart liggen, komt vast wel eens ergens van pas.


Het zijn trouwens wel schitterende plaatjes hoor, pittig om te knippen maar wel heel mooi. Het liggende gedeelte van de easelkaart is een beetje overbelicht want het witte vak onder de tekst is ook geëmbost maar ik krijg dat niet duidelijk op de foto.

Reacties

  1. Ha Plony,
    Ik ben de eerste, mooooooooooooi hoor, de combinatie van knipvel en de rest er om heen.
    Complimentjes meisje!!

    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie chique kerstkaart!! Super mooi gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo dat is een mooie kaart geworden.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony wat een mooie kaarten heb je weer gemaakt. Sjonge ben een kleine week niet langs geweest en ik heb al meteen een stuk of wat kaarten gemist ;-). Het zijn stuk voor stuk bjoeties!! Tot een volgende keer, liefs Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook deze is weer super mooi geworden. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit een chique kaart! Ik wil je meteen mijn adres geven hoor! Grapje hé!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een super mooi kaartje Plony, en dan een kerst!waar je eigelijk klaar mee was!
    mooi resultaat!!!!
    Liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een stijlvolle easelkaart heb je gemaakt, erg mooi.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wowww Wat een schitterende chique kaart Plony.
    Heel mooi plaatje en papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig kaartje weer, Plony.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi, hoi Plony,
    De laatste kerstkaart???? Je meent het ☺☺☺, maar wel een SUPERS de MOOIE easelkaart.
    En er zijn nog veel meer kerstchallenges.....dus je kunt nog wel even door.
    Nog een fijne avond.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooi gemaakt!
    Nu maar afwachten of je iets wint, maar ach....in ieder geval heb je een beauty van een kaart, hoor!
    Groetjes,
    DT-lid, Jen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart Plony!!! Bedankt voor het meedoen aan de Marianne Design challenge.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een beautie van een kaart Plony.
    Leuk dat je wmeedoet aan de challenge.

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje