Kerstversiering

Challenge # 22 bij http://dutchmagnolialovers.blogspot.com/ heeft als opdracht: maak een kerstversiering. Ik ben nog maar een beginneling met kleuren maar vind het zoooooo leuk om te doen dat ik dacht ik ga met deze challenge meedoen. Bij magnolia-challenges kom je zulke kanjers tegen dat het nooit gaat lukken om te winnen maar meedoen alleen is al hartstikke leuk.

Dit is wat ik er van heb gemaakt. Ik heb verschillende mallen  over elkaar heen afgetekend en zo een soort""ornament"gemaakt.Daarna beplakt, een houten kerstster erop geplakt en nog een kerstster van scrappapier geknipt en er overheen geplakt.Daarna gestempeld en gekleurd en de rest verder "aangekleed" en voila, mijn kerstversiering was geboren.

Ik vond het heel leuk om te doen en dat is het belangrijkst van een hobby, toch????

Reacties

  1. Plony, Wat prachtig gemaakt zeg!Heel mooi gedaan, ik vind de kleurcombinatie ook zo geweldig, ook je vorige creaties vind ik echt heel mooi.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is prachtig wat je hebt gemaakt.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    alleerst vind ik het heel leuk dat je volger bent geworden van mijn blog! Dank je wel. Ik hoop dat je op mijn blog inspiratie opdoet. Nu je kerstversiering. Heel mooi gemaakt! En natuurlijk is je creatie wedstrijdwaardig! Je hebt altijd kans om te winnen! Ik vindt het in ieder geval prachtig. Mooie kleuren heb je ook gebruikt.
    Fijne dag, groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een sweetie!! Echt helemaal mooi en je roze kerstkaart vind ik ook prachtig!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw echt prachtig gemaakt!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh wat is dit mooi Plony, prachtig gemaakt en mooie kleuren !
    Veel succes met de challenge.
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je hebt een Schitterende creatie gemaakt, Joke!! En de kleuren, ik vind ze Prachtig!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Foutje! Je naam is plonie. Sorry hoor.

    groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende kerstcreatie, heel mooi gemaakt.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind hem waanzinnig mooi!
    Leuk gedaan chapoooo!!!!!!!!!!!
    Groetjes Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wow, dat is nog eens een mooie Kerstversiering. Prachtig gemaakt hoor Plony, eigenlijk jammer dat het maar voor zo'n korte tijd is, daar is tie veeeeels te mooi voor.

    Lieve groetjes Hanny (Masseuse HJ)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Plony , ik vind je kerst-hanger helemaal geweldig !! Ook heb je mooie niet-traditionele kleuren gebruikt. Daar houd ik wel van.... Bedankt voor het meedoen bij DML. Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie creatie heb je gemaakt, erg mooi gekleurd ook, zeker een mooie inzending.
    Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

    Groetjes en alvast een creatief 2012 gewenst !
    Samira (DT-DML)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje