Nieuwjaar/feest


Nog een challenge op de valreep van 2011 bij http://kaartenuitdagingen.blogspot.com/ . Uitdaging 9 heeft als thema Nieuwjaar/feest en daarbij hoort de volgende sketch:


Ik heb er een nieuwjaarskaartje van gemaakt en wil hier nog een keer iedereen een hele fijne jaarwisseling wensen en een heel mooi jaar vol voorspoed, gezondheid, geluk en natuurlijk creativiteit. Maak er allemaal een heel mooi 2012 van en geniet als er wat te genieten valt.
Dan nu mijn kaartje...........


Ik dank jullie nog eens allemaal voor de leuke/lieve berichtjes, in de korte tijd dat ik meedoe in "blogland" heb ik al enorm genoten van alles wat er wordt gemaakt en geschreven.
Big hugsssssssssssssssss, Plony.

Reacties

  1. Hallo Plony,

    Ik zie dat jij ook een hekel hebt om mannenkaarten te maken, ik ook. Eerlijk is eerlijk, je mannenkaart is prima gelukt hoor!Maar je Nieuwjaarskaart, meid wat een schitterende kaart, ik ben er helemaal weg van. Ik hou wel van al die versieringen en daarom vind ik een mannenkaart ook altijd zo moeilijk want die willen geen roosjes etc op hun kaart haha. Fijne jaarwisseling en veel geluk, creativiteit en vooral gezondheid in 2012!
    Lieve groetjes Hanny/Masseuse

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik vind je mannenkaart helemaal gelukt. Erg stoer. En deze nieuwjaarskaart is ook echt een schatje. Jij ook een fijne jaarwisseling en een creatief 2012. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Plony,
    wat leuk dat je volger van mijn blog bent geworden, ik heb ook even rond geneusd op jou blog, wat een prachtige kaarten maak je, ik ben ook volger van jou blog geworden.

    Een fijne jaarwisseling en een heel goed en creatief 2012 toegewenst

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Plony, Heel mooi kaartje, leuk papier heb je gebruikt.Je vorige was ook al zo leuk!
    Fijne jaarwisseling en voor volgend jaar wens ik je met allen die je lief zijn, heel veel geluk, gezondheid en creativiteit toe.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij is prachtig Plony.
    Dank je wel voor het meedoen en succes met de wedstrijd.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt Plony, jij ook fijne jaarwisseling en al het goede voor 2012.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Plony , erg mooi nieuwjaarskaartje is dit. Met een mooie vintage afbeelding. Gezellig uiteinde en een kei-goed begin van 2012 ! Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Plony,
    wat een gave sketch en wat een mooie kaart heb je er van gemaakt.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een leuk kaartje, het plaatje past perfect bij het onderwerp.
    Bedankt voor het meedoen met de uitdaging van de Nederlandse Kaarten Uitdaging!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart.

    Leuk dat je meedoet aan de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes Aletta

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet met de challenge van NKU.
    Groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Nederlandse Kaarten Uitdagingen!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje