Vintage kerst/nieuwjaar

Hier ben ik al met mijn vintage-kaartje. Als iets mijn "ding"is dan is het wel vintage. Ik ben dol op die romantische,nostalgische plaatjes.Heerlijk om een kaartje mee te maken.
Vandaag had ik 2 hobby-maatjes op visite waar ik mee in contact ben gekomen via het Hobbyjournaal. Zo gezellig, we hebben van alles uitgedraaid en uitgewisseld en ik denk dat ik genoeg glitters in huis heb liggen tot de volgende kerst, hihihi maar deze gezellige knutsel/kletsdagen met mijn maatjes/vriendinnen zou ik voor geen goud meer willen missen. Het prachtige stansje wat ik heb gebruikt op mijn kaartje heeft Nel voor mij uitgedraaid met de cricut (samen met nog een bak vol andere).Dankjewel Nel en Riet voor een heerlijke dag. En nu de kaart..........

Reacties

  1. Heel mooi Plony, die stans is zekere heel mooi, is dat een nestabilitie? Ik ken hem niet, gezellig hé om eens iets met anderen te doen.

    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hai Plony,
    Ik vind hem prachtig en het is toch heel leuk als je gezellig samen zit te freubelen.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He Plony,
    WAt een gave kaart! Jammer dat ik er niet bij kon zijn, ik kom echt een keer mee hoor, volgend jaar!
    Leuke stans zeg! Weet jij toevallig welke cartridge dit is? Volgens mij iets met Memories?
    liefs Marianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er heel gaaf en sfeervol uit!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Plony
    leuk dat je volger en een berichtje achter heb gelaten op me blog
    wat een prachtige site met romantische nostalgische plaatjes
    en kaartjes
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Plony
    leuk dat je volger en een berichtje achter heb gelaten op me blog
    wat een prachtige site met romantische nostalgische plaatjes
    en kaartjes
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje