Zomaar.......

De kerstkaarten zijn verstuurd en dat geeft mij de tijd om lekker zomaar iets te maken, zonder dat het "moet". Even geen challenge maar gewoon lekker een kaartje voor mezelf omdat ik het zo fijn vind om kaartjes of wát dan ook te maken. Het is (natuurlijk) een vintage-kaartje geworden, gewoon zomaar......
Ik wil jullie bedanken voor alle lieve berichtjes en voor de bewondering die jullie steeds uitspreken. Toen ik met  mijn blog begon had ik géén idee dat het zo leuk zou gaan worden en dat ik hier ontzettend veel plezier zou gaan beleven  aan het contact met mensen die ik zonder blog nooit zou hebben "ontmoet". Ik wens jullie allemaal hele fijne kerstdagen met allen die jullie zo dierbaar zijn. Liefs Plony.

Reacties

  1. Prachtige kaart weer!!
    En idd dat bloggen is geweldig leuk en verslavend, ook voor jouw hele fijne feestdagen!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een chique kaartje. Ook voor jou en je familie hele fijne feestdagen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Plony,
    Wat heb je weer een prachtig Vintage kaartje gemaakt en ook je vorige versiering vind ik erg mooi.
    Welterusten, groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is het toch heerlijk dat je zomaar kan maken wat je wilt hè....dan worden ze namelijk wel héééééél erg mooi, tenminste....bij jou dan...
    Bij mij moet ik het nog uitproberen maar ook ik ben even van alle verplichtingen af....
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lekker even niets moeten maar gewoon maken wat je wil maken.
    Hij is prachtig.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje