Er was eens.......

Er was eens..........een theekistje......




In de fabriek waar de theekistjes worden geboren werd theekistje nr. 67843 aan de wereld getoond.
Hij werd al snel opgekocht door een grote firma die er voor zorgde dat hij keurig op een plank kwam te staan samen met zijn theekistzusjes- en broertjes.
Nu wil het geval dat juist DIT theekistje helemaal géén theekistje wilde zijn.
Uit alle macht probeerde hij de aandacht te trekken van een vriendelijke mevrouw die direkt zag dat dit theekistje een ander leven wilde gaan leiden en zij besloot dit voor hem te gaan regelen.
Met trots toont ze nu aan haar vrienden.......nr. 67843........... het baby (thee)kistje en.........
ik weet zéker dat hij nu heel gelukkig gaat worden.

Liefs, Plony.







Reacties

  1. Oh Plony,
    wat mooi weer. Je zal maar in verwachting zijn zeg!!
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. OOOOOOHHHHHHH wat een lieve mevrouw die er zoiets schitterends van heeft gemaakt!!!!! Wat een juweeltje Plony...daar zullen papa en mama blij mee mee zijn ;-))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi verhaal Plony, en je kistje is er eentje waar de ontvanger heel blij van gaat worden.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. er was eens....een prachtiger doosje dan het voorheen was doordat Plony het supergaaf gepimpd heeft !! Prachtig !! liefs, marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw plony dat heb je echt heel erg mooi gedaan!
    Heel erg leuk vertelt ook :)

    degene waarvoor dit kistje bestemd is zal er vast ook heel erg blij mee zijn!

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Plony wat een geweldig gaaf en lief Baby kistje heb je gemaakt.
    Echt fantastische mooi.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een enig verhaaltje achter dit kistje wat gelukkig geen theekistje meer hoeft te zijn. Een prachtig kraamkadootje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuk idee!!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Plony,
    Kun jij borduren? Want dat baby'tje zal ook van zijn/haar LIEVE Opa en Oma houden ♥
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat heb dit schitterend gemaakt, leuk met het verhaaltje er bij.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony,

    Hier ben ik nog een keer!
    Ik zag dat je van mijn mama de versatile award reeds kreeg!
    Ik vroeg me af of je het leuk vind dat ik hem ook aan je geef?
    Je hoeft hem dan uiteraard niet nog eens door te geven ofzo maar je verdient hem wel ;)

    Ik volg met heel veel plezier je blog en lees ook altijd met veel plezier je lieve reacties!
    Hopelijk vind je het leuk dat je hem een 2de keer krijgt? ;)

    veel liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha, die Plony,
    Wat een leuk verhaaltje en wat een supermooi kistje is het geworden.
    Leuk voor de a.s. papa en mama,
    jaja, het komt nu snel dichterbij dat je Oma gaat worden en het begint bij jou al helemaal te kriebelen, wat je allemaal kunt maken voor de ouders en de baby hahaha.
    Maar.... ga zo door, ik wacht wel afwat er allemaal voor schattige dingen nog voorbij komen.
    voor straks welterusten, liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik denk dat ik wel kan raden wie dit prachtige kistje krijgt,wat een goed idee en wat te gek gaaf gemaakt je bent en echte kanjer in alles wat je ons laat zien Lieve groet Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Plony,
    Wat heb je toch weer een origineel idee! Ik vind het gaaf!!
    Je inspireert velen denk ik, waaronder mij!
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel leuk idee Plony! Heel mooi gemaakt hoor!
    Gr. Tini

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heel geef gedaan.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een scheetje van een kistje Plony. Mooi gedaan hoor.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat is die gaaf, geweldig ! Liefs Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony,
    och wat lief! En dan het verhaaltje erbij, hoe verzin je het! Hoe schattig is dit kistje geworden, degene die dit krijgt zal er heel erg blij mee zijn! Dat je zoiets moois kunt maken van een theekistje.En het theekistje zelf..ja, die is zo trots als een, uh..babykistje, hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooi verhaal, ik krijg er kippenvel van. Je zult maar zwanger zijn:-) Je hebt gelijk, hij wilde helemaal geen theedoos zijn. Deze is F*A*N*T*A*S*T*I*S*C*H!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Haha.
    Supermooi kraamcadeautje.

    Dikke zoen Charlotte & Lieke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh, dit theekistje zal met zijn nieuwe leventje héél erg gelukkig zijn hoor! Wat een schatje is het geworden, ik vind dit een superleuk idee ook!
    Ben ook bezig met zo een kistje, maar dat is ook een eigenwijsje, die wil namelijk absoluut theekistje blijven, haha, foto's volgen in het weekend ofzo, nog even aan doorwerken ;)
    Lieve groetjes, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hallo Plony,

    Dat ziet er heel leuk uit zeg.
    Wat heb je dat weer leuk gedaan.

    Groetjes Marrie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Het doosje is prachtig zo en wat een leuk verhaal erbij.

    Fijne dag,

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallo Plony,

    Wat een leuk verhaaltje over de theedoosje;) Wat heeft die lieve mevrouw er wat schitterends van gemaakt zeg, echt geweldig(Y)(Y) Ik ga er even vanuit dat dit voor de aanstaande ouders van je eerste kleinkind is, wat zullen ze dara blij mee zijn. Trouwens, ook al geef je het aan iemand anders, iedereen wordt toch blij met zulk mooi doosje?
    Lieve groetjes Hanny(Masseuse HJ)

    BeantwoordenVerwijderen
  26. wauwww wat heb je dat toch weer leuk gedaan zeg, een super mooi cadeau

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  27. wat heb je een leuk verhaaltje erbij geschreven en je creatie is helemaal geweldig Plony!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wat een super gaaf leuk idee en mooi gemaakt Plony
    groetjes lenny

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een ontzettend leuk idee, ad heeft meerde collega s die in ver-
    wachting zijn dus ook leuk voor mij om een theekistje om te toveren.
    Liefs ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oww meid ik loop weer achter
    wat gaaaaaaaaaaf zo leuk wow
    leuk van die mevrouw LOL
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje