sfeer......


Hier kom ik dan vast iets laten zien van mijn "haakkunsten"....

Stilzitten is iets wat niet in mijn woordenboek voorkomt, zelfs tijdens het koffiedrinken of wanneer ik een boterham zit te eten  moeten mijn handen nog iets te doen hebben.  Haken is dan iets wat je mooi kunt doen en iets wat ik ook heel gráág doe. Vroeger haakte ik een bedsprei of gordijntjes voor de ramen, hahaha. Zien jullie het nog voor je, wie had ze niet, hihihi. Nu is het zo dat haken weer heel erg IN is en in combinatie met mijn vintage-tik zijn er best leuke dingen te verzinnen dus daar heb ik maar eens een beginnetje mee gemaakt.
Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden.........






met de lichtjes aan.........lief toch?????


Reacties

  1. Hallo Plony,

    Ze zijn allemaal helemaal geweldig,

    Heb je hier patroontjes van, dan zou ik ze graag willen namaken.

    Ook ik heb vroeger gordijnen gehaakt en vind het nog steeds leuk om te doen.

    Laatst op vakantie heb ik 150 bloemen gehaakt, ach je moet toch wat he.

    Lieve groetjes
    Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony, had even wat minder tijd om te bloggen, maar ik heb weer heel wat mooie creaties gemist. Je bent weer supergoed bezig. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. onwijs leuk hahaha je lijkt mij wel ben ook aan het haken geslagen voor de kaarten whaaaaa LOL
    leuk hoor
    liefs,ans xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij lekker ijverig bezig zeg, zo mooi om dit haakwerk op zo een vintagestijl te brengen.
    Ik zag deze leuke rozetten een tijdje terug, misschien heb jij het ook gezien: http://scrapaloes.blogspot.com/2012/01/haken-rozet.html
    Ze leken me ook heel leuk om te maken maar...haha, geen tijd ;))
    Komt wel weer een keertje aan de beurt hoor,
    fijne week alvast, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat gezellig en sfeervol! Je bent een kanjer Plony!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. lief het is amazing wat gaaf zeg ik ben nu een beetje jaloers dat ik dat niet meer kan,maar ik geniet van jou haak kunst Plony groetjes corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jéééééétje zeg wat leuk!!!!!!!!!!!!
    Je bent een echte creatieve duizendpoot hè...moet nodig eens in de leer bij je ;-)))
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke sfeermakers heb je gemaakt zeg helemaal superssssss!!!!
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gezellig sfeertje heb je zo gemaakt!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, die gordijntjes heb ik ook gehaakt, ik denk dat ik de haaknaalden ook maar eens weer opzoek.
    Je haakcreaties zien er erg mooi uit.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jeetje, je bent echt een bezig bijtje.
    Ook ik heb heel wat afgehaakt. Ook gordijntjes en een sprei, haha.
    Op vakantie heb ik altijd een brei of haakwerkje bij me. Maar jouw lichtjes
    en geurzakje? zijn heel mooi geworden.
    Krijg gelijk juk.
    Groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend, zeker de moeite waard om te laten zien hoor !! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuke creaties. Ik ben wel een beetje jaloers, haken is het enige dat ik niet kan. Ik ben linkshandig en krijg het echt niet voor elkaar. Wat een waanzinnig leuke creaties! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hallo Plony

    Ik vind het weer ontzettend leuk wat je hebt gemaakt en idd als de lichtjes aan zijn ziet het er nog liever uit.

    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Plony,
    Doe voor mij het licht maar uit en de lichtjes aan, want ze zijn KEI GAAF ☺☺☺.....daar licht het dus niet aan.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  16. oh wat schattig zeg, echt mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat ontzettend leuk, Plony!
    Ook ik heb onlangs de haaknaalden te voorschijn gehaald om een Amigurami (klein beestje) te haken. Super leuk om te doen.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Allereerst wil ik je een compliment geven voor je prachtige foto's heel sfeervol:0) Je creatie is weer om van te smullen!! prachtig Plony!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hoi Plony,
    wat is dit mooi geworden! En dan de waxineglaasjes, heel gaaf!
    Jij bent echt een duizendpoot, hihi.
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb je dit weer mooi gemaakt Plony, schitterend. Ziet er heel gezellig uit!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk hoor Plony de 'jasjes' voor de theelichtjes. Prachtig gehaakt.
    Lieve groet,
    Ethel

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje