Knalgeel.....


Hoi hoi......

ja, jullie zien het goed......knalgeel........dat is wat mijn kaartje is, hahaha.
Ik schreef net op het blog van Hanneke , waar dit kaartje ook is gepost, dat je soms wel eens uit je comfortzone moet komen en dat dit zo'n moment was vandaag om de roze, romantische ,roosjes-zone eens even te verlaten.

Ik heb een kaartje gemaakt voor de challenge bij http://scrapenmore.blogspot.nl/ en daar luidt de opdracht : GEEL.
Nou....geel dat is ie hoor, hihihi.
Ik heb nog heel veel 3D plaatjes en ik vind het wel eens leuk om er dan weer eens één te gebruiken, deze is van Sarah Kay en dat is een beetje jeugdsentiment hè.

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden.....uiteraard hoor ik het graag en zeg maar wat je vindt hoor......ik kan het hebben, hahaha.

Fijne avond allemaal en ik ga nog even verder.......aan de freubel!!!!!!
Liefs Plony.


Reacties

  1. Mooi gemaakt weer Plony.
    gr. liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is weer een schatje Plony,dat plaatje van Sara Kay vind ik ook héél leuk,je hebt het prachtig uitgeknipt,dat is al een kunst apart,
    ik vind je kaart weer zeer geslaagd
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Plony.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een prachtkaartje hoor Plony, ik vind het net zo heerlijk dat jij uit die comfortzone durft komen, het is hier altijd gevarieerd leuk om te komen kijken ;)
    Ik volg je via de i-phone maar het reageren wil daar nog niet te best mee lukken maar ik blijf oefenen hoor ;)
    fijn weekend verder, liefs, Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo zie je maar weer, mooi geel is niet lelijk! Leuk kaartje, Plony. En Sarah Kay, jaaa da's echt jeugdsentiment! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een uitdagende kleur voor een challenge en andere kleur dan ik van je gewend ben hihi. Maar des al niet te min schitterend gemaakt hoor. Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk deze kaart.
    Mooie kleur dat geel.

    Groetjes Tilly.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een paar dagen niet op blogs geweest en ja hoor...weer val alles gemist ;-)
    Lekker zonnig is dit kaartje met Sarah Kay.
    En schitterend is het hart Plony!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je kaart is supers. Helemaal gaaf. Ik vind het kant met de pareltjes ook helemaal top! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wel, wel jij durft...
    Hij is helemaal te gek Plony.
    Af en toe iets totaal anders dat moet toch kunnen, anders is het zo eentonig.
    Het plaatje is er ook ééntje uit mijn jonge jaren. Kijk naar die mode, ze komt weer helemaal terug.
    Voor mij is deze picobello.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. een prachtige kaart, bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nou ik ben gek van Sarah Kay en vind je kaartje super geworden Plony ook al is die dan knalgeel. Ik vind hem mooi opgebouwd ook.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card,cute cute cute image and great colors:)
    Hugs,
    Sonia

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Oh, wat is dit een enige kaart Plony! Vind de poezen en Sarah Kay erg leuk, en mooi geel is niet lelijk. Je bent geslaagd hoor!

    Gr, Wietske

    BeantwoordenVerwijderen
  15. prachtig kaartje Plony

    fijne zondag en groetjes van Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony,

    ik vindt je kaartje mooi hoor! En die poezen zijn zo schattig!
    Groetjes Pouwla.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ook zo niet mijn kleur, maar hij is prachtig geworden, Plony!! Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  18. SUPER mooi kaartje plony hou wel van knallende kleuren is gewoon lekker gedurfd.

    Fijne zondag en groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wowwww hoe heb ik deze kaart nu kunnen missen, aan de kleur heeft het niet gelegen want die is flitsent genoeg. Heel vrolijk en mooi kaartje
    Lieve groetjes ghea ook aan je strijkplank, misschien kunnen we onze planken bij elkaar zetten, dan hoeven wij der niet achter hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
  20. heel erg mooi en inderdaad geel hihi, dank je wel voor je deelname aan onze challenge.
    groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje