80 jaar


Omdat het met dit mooie weer 's middags binnen lekkerder is dan buiten......wij hebben de tuin op het zuiden.....heb ik lekker in mijn hobbykamer gezeten.
Er is mij gevraagd om 2 kaarten te maken voor een lieve dame die 80 wordt. Dit is de eerste en ik heb deze gemaakt aan de hand van de sketch bij http://scrapenmore.blogspot.nl/ .
Het werken aan de hand van een sketch is wel eens prettig en ook leuk.....al die papiertjes bij elkaar zoeken en combineren....het heeft wel wat.
Ik moet nog steeds verder met de geurharten maar.........ik grijp alle kansen aan om even iets anders te doen, hihihi. Ze komen nog hoor maar nu eerst even dit.......


Nu maar hopen dat de oude dame (met respect) het een mooie kaart gaat vinden en........nu de tweede maken. Jullie gaan het zien.
Voor straks....slaap lekker allemaal, liefs Plony.

Reacties

  1. Nou dat moet wel lukken, als je z n mooie vintage kaart niet mooi vind, dan is er iets mis.
    Slaap lekker liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje hoor; deze wordt vast goedgekeurd door de dame. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is weer helemaal mooi Plony, gaat ze zeker mooi vinden....gr
    Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh Plony,

    Deze is ook weer erg mooi en...lief ..en schattig... en..

    Welrerusten, lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook jij Plony bedankt voor je felicitatie en lieverd je kan echt niet alles bij houden je berichtje vind ik al super zo is het goed hoor wijfie ,ik koester jou met heel mijn hart het is laat ik ben moe maar je kaart is schitterend en dat wilde ik je toch nog heel graag laten weten
    Dikke knuffel Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig werk weer Plony.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterende kaart,lief plaatje,heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige kaart en mooie kleuren ook. Zal zeker in de smaak vallen bij de jarige.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart Plony
    die zal zeker in de smaak vallen, het is een plaatje.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaat vast en zeker weer helemaal goed komen met deze kaart...
    Prachtig

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig Plony, het kan bijna niet anders als dat zij dat ook vind!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. prachtige kaart Plony, succes verzekerd hoor!!!


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hallo Plony

    Schitterende kaart.

    Groetjes Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart, deze valt zeker in de smaak.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. dat gaat wel lukken hoor, ik vind het in ieder geval erg mooi.

    liefs amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een hele mooie, chique vintage kaart! Dit zal ze vast en zeker prachtig vinden!! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dit gaat de dame zeker prachtig vinden! Heel mooi Plony!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw Plony wat een schitterende kaart weer, daar zal ze zekers te weten heel blij mee zijn, ik vind hem super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi Plony

    Ik heb heerlijk een tijdje rondgekeken op je blog want er is heel veel mooi's te zien. Wat een prachtige creaties heb je gemaakt.
    Dit is ook weer een schitterend kaartje.
    Ik kijk al uit naar je volgende kaartje.
    Geniet van het mooie weer.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  21. hartstikke mooi bedankt voor je deelname bij scrap & more

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje