80 jaar.....nr. 2

 Goeiemorgen allemaal.........

hier ben ik met mijn 2e kaart voor de 80-jarige dame. Ik heb deze kaart gemaakt aan de hand van de volgende sketch gemaakt door Marianne.....

 Deze sketch is te vinden bij Het Freubelstraatje en is de wedstrijdsketch t/m 19 september.
Werken met een sketch van Marianne betekent heel veel papier meten, snijden en plakken maar.......dan heb je ook wat. Ook van deze kaart hoop ik dat hij de goedkeuring kan wegdragen van de "oude" dame, ik heb hem in ieder geval met heel veel plezier gemaakt.



Ik hoop vanavond nog langs te komen hier en daar want het bloggen schiet er soms gewoon even bij in. We zijn heel druk met het HH-blog waar het team nu bijna compleet is en ook de  DT-opdrachten vragen wel wat werk achter de schermen. We hopen begin september met vakantie te gaan naar Heel (Limburg) maar dan moet ik natuurlijk wél zorgen dat mijn verplichtingen zijn afgewerkt. Dat komt goed hoor maar ja.....dan schieten andere dingen er wel eens bij in.
Vandaag komt Nel weer gezellig naar Lekkerkerk en ik hoop dat we, behalve beppen, ook nog wat kunnen kleuren????? We gaan er in ieder geval, net als altijd weer een gezellige dag van maken en misschien daarna.........tot blogs????
Een hele fijne dag allemaal en liefssssssssssssssssss.......Plony.

Reacties

  1. A really beautiful card Plony, love the Sketch, but oh WOW how you have done it justice! Judy x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Plony,
    Wat een BJOETIE voor die dame van 80 ☺☺☺.
    Doe Nel de groetjes en maak er saampjes een GEZELLIGE dag van.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig zijn de sketches van Marianne altijd hè Plony,die kan het goed ontwerpen.Je hebt er dan ook weer een schitterende kaart mee gemaakt.Leuk dat Nel weer komt ik zie het zoal voor me lekker in de tuin beppen en freubelen ,maak er maar een gezellige dag van .
    liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met de sketch van Marianne, ik weet wel zeker dat deze goedgekeurd word. Ik wens jullie een gezellige freubeldag toe.

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje plony!

    Heel leuke sketch ook, je hebt hem echt prachtig verwerkt!
    De roosjes erbij en de vlindertjes maken het echt helemaal af!!!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is weer een plaatje, Plony! heel mooie kaart gemaakt met deze schets!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig kaartje heb je gemaakt!

    Groetjes van Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hij is prachtig Plony, dat zal de jarige zeker ook vinden.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nou Plony ik vind ze allebei een plaatje om te zien, en ja die sketch van Marianne die is ook superrrrrrr om te zien, samen een prachtig geheel. Fijne dag met Nel
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Plony,
    lekker vroeg uit de veren zie ik...
    En mooi is je kaart hoor en ook de LO is prachtig ..misschien ga ik die ook wel eens maken..

    De-oude-dame zal je kaart vast heel leuk vinden..

    Groetjes (ook aan Nel) liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een super gaaf kaartje voor die 80 jarige.
    Ze zal in de wolken zijn van deze mooie creatie.
    't Ziet er echt weer geweldig uit Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. de 80jarige dame zal er zee blij mee zijn. Ik heb trouwens een linkje op mijn blog gezet naar jou blog. Ik heb namelijk ook een vogelkooitje gepimpt maar erbij gezet dat het idee van jou af kwam. heel erg bedankt daarvoor want het was erg leuk om zo'n kooitje te pimpen

    liefs Debby

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtig kaartje Plony,
    de ontvanger zal er vast van genieten. Wat leuk dat jullie plannen hebben om op vakantie te gaan naar Limburg. Heel ligt nog geen 20 km van Weert af waar ik woon!

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtig! Jij zal ondertussen wel een gezellige dag achter de rug hebben met het bezoekje van Nel!
    Liefs
    Christine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oh Plony en deze is ook alweer zo ontzettend mooi geworden, helemaal super.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook weer zo'n beauty, super Plony!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje