Babykaart....


Goeiemorgen.......

Wat een reakties kreeg ik op mijn kerstkaart.....jeetje ik loop bijna naast mijn schoenen.
Nu weer een heeeeeel ander kaartje want ik houd van afwisseling hè, hihihi.
Diegene van jullie die ook ons HH-blog volgen hebben hem al voorbij zien komen.
Het is een kaartje voor een hobbymaatje van het Hobbyjournaal die oma gaat worden van een kleindochter maar.......... de kleine meid heeft er nog geen zin in. Nu wil ik graag met dit kaartje meedoen aan de challenge bij http://nadiaschallengeblog.blogspot.nl/ en dan moet ik toch écht vandaag dit kaartje gaan plaatsen dus......ik hoop maar dat de a.s. oma NIET op mijn blog kijkt!
Ook bij http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/ kan ik dit babykaartje kwijt dus ook daar ga ik hem plaatsen.
Dankjewel allemaal weer voor het langskomen en ik wens jullie nog een fijne dag verder. Doe rustig aan want het is behoorlijk warm.
Lieve groetjes, Plony.


Reacties

  1. Ik reageer niet zo veel, maar ik vind deze wel heel erg gaaf. Dat is een mooi en lief kaartje geworden. Ik maak ze zelf niet meer geen tijd voor maar als ik die van jou voorbij zie komen dan gaat het toch wel weer kriebelen.

    Corina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Plony,

    ..Ik zag dit kaartje natuurlijk al bij het HH Blog ..en het is echt een schatje..zooo lief..
    Mijn Blog is weer op orde en..deze keer een back-up gemaakt..

    Lieve groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ahhhh wat een schatje, liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een beauty is het weer geworden. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een schatje Plony, erg lief kleurtje, niet alldags maar vindt het toch heel mooi.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het is een schatje Plony
    heel veel succes met de Challenge

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een lief kaartje, daar zullen de aanstaande oma en opa vast blij mee zijn.

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. och wat een lieverdje Plony!
    je kerstkaart is ook een beauty:0)
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je bent weer geweldig bezig, Plony!
    wat een snoesjes van kaarten.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. nou dit is werkelijk een schitterende kaart
    mooi van kleur en wat heb je veel roosjes gebruikt
    dat staat ook wel heeeeeeel erg mooi
    leuk dat je aan de opa en oma een kaart stuurd.

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook dit is weer een beauty geworden Plony, mooie kleuren combinatie ik vind het een mooi geheel
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super schattig babykaartje, Plony. En wat een mooie kleurtjes heb je ervoor gebruikt!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele leuke kaart heb je gemaakt voor de challenge van ge-we Plony.
    Leuk dat je meedoet.

    Gr.Thea
    DT Challengeblog ge-we

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een snoezig leuk kaartje Plony.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hij is schitterend Plony.
    gr. Liesbeth

    leuke afbeelding heb je er ook op gebruikt

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook alweer zo'n liefje! Goed bezig!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een schattig babykaartje Plony, heel mooi!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. super lief en mooi kaartje Plony


    groetjes Rita

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat is dit een schitterend kaartje Plony.
    Heel mooi papier en details heb je gebruikt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wauw wat super mooi!
    Liefs, Amarins

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Zo'n lievurdjuh!!!
    Mooi papier en prachtig afgewerkt!

    Veel Liefs
    Naomi

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoog tijd om bij je te kijken. Ik kan jou niet bijhouden hoor. hihihihi Wat een mooie dingen heb je weer gemaakt.

    gr bets

    BeantwoordenVerwijderen
  23. heerlijk lief kaartje Plony.

    liefs Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Schitterende kaart
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  25. een schitterende kaart hoor en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  26. ah wat een liefje!
    en bedankt voor het meedoen aan de challenge bij Ge-We! we zien je graag de volgende keer weer terug
    groetjes, Mandy

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wat een schattige kaart heb je gemaakt Plony, mijn complimenten hoor.
    Leuk dat je meedoet aan de challenge van ge-we.
    Gr.Thea
    DT Challengeblog ge-we.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje