Klaar........of toch niet?????

Daar ben ik weer met.......geurharten........ik dacht dat ik er genoeg had, ging ze op de foto zetten en wat denk je.........nog 1 te weinig....oeps.
Die ene maak ik dan morgen nog wel en dan is het even klaar met die harten en zakjes want......de lol gaat er wel een beetje af nu.
Nog 1 wijnkoker die ook bij het geheel moet worden gevoegd en dan is deze opdracht volbracht.
Je begint wel eens ergens aan maar............dit moet ik niet te veel doen dit soort "opdrachten".
Leuk dat het allemaal zo mooi wordt gevonden maar dit was wel op het randje.
Ik ga de laatste nog even showen en dan de hele bups bij elkaar en dan hoop ik zo nog even met mannie op de fiets naar onze kleine Ayden te kunnen fietsen maar............er viel net al wat regen.
Fijne avond allemaal en lieve groetjes. Plony.


















Reacties

  1. Hallo Plony,

    Jij bent blij dat de klus (bijna) geklaard is..wel een leuk gezicht alles bij elkaar op de foto..
    Ook ik ben ijverig bezig geweest vanmiddag..
    Stuur de regen maar hier naar toe..het is echt veel te warm..
    Dikke knuffel voor Ayden..
    Liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat schitterend weer meis ! Liefs, Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend geheel, ja je moet idd niet teveel hetzelfde doen, en zeker de boel afwisselen,maar het eindresultaat mag er wezen,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Plony,
    Dat het nu even genoeg is kan ik me voorstellen en toch laat je hier een SUPER collectie zien ☺☺☺.
    Enneh.....nu op naar de volgende "opdracht".
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh wowww meis toch,wat heb je dit allemaal schitterend gemaakt.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo Plony dat ie een prachtige verzameling en ga je die nu verkopen????Zonde,maar als je ze verkocht hebt kun je weer heerlijk nieuwe uitdagingen aan gaan toch!!!
    Het ziet er prachtig uit hoor meisje
    Nog een fijne hete avond pff
    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een plaatje plony prachtig gedaan hoor!

    Ik kan begrijpen dat je er op een gegeven moment klaar mee bent mar eerlijk is eerlijk ze zijn geweldig..

    Fijne avond!

    Groetjes Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Je creaties zijn weer prachtig. Ik kan me voorstellen als je er zoveel hebt gemaakt dat je het een beetje zat bent. Bij mij komt er niet veel uit mijn handen, ik ben zo (s)loom. Komt wel weer goed hoor! Ik kan echt niet tegen de warmte. Liefs, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige geurharten en zakjes heb je gemaakt. Ziet er heel leuk uit zo het geheel.

    Groetjes Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een productie zeg......maar wel heel mooi, ik denk dat je nu even genoeg hebt van geurharten maken.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Plony

    Ze zien er prachtig uit allemaal maar ik snap dat je nu wel weer even iets anders wil maken, jammer dat we ze niet kunnen ruiken hier.
    Je laatste kaartjes zijn ook weer erg mooi, en wat heb je een gezellige dag gehad met Nel, jullie kaartjes zijn prachtig.

    Lieve groetjes
    Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hallo Pony,
    ..dat heb je goed gezien is inderdaad de sketch van Marianne..nou dit was mijn eerste keer volgens een sketch
    Hoe was het met het kleine mannetje?
    Voor straks..welterusten

    liefs en groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Plony wat een schitterende creaties allemaal.
    Heel mooi en knap gedaan hoor.
    Op naar de volgende opdracht.

    Groetjes Jannie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een hoop werk heb je eraan gehad Plony, maar het resultaat is dan ook schitterend!!!

    Liefs Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zo daar ben ik weer terug van weg geweest. Jij hebt je niet verveeld tijdens deze zomer, wat een schitterende creaties heb ik gemist. Maar nu niet meer hoor, hahah!! Dit zijn ook weer een bjoeties. Kom weer ogen te kort.Kan me voorstellen dat het op een gegeven moment niet meer leuk is. Dan is het nog puur productiewerk. Maar het zit er schitterend uit. Liefs, Nicole

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Plony,

    Wat ziet het er weer super uit zeg.
    Ik kan me voorstellen dat je het nu wel zat bent. Je vorige creaties zien er ook weer geweldig uit. Ik heb ze wel bekeken, maar niet steeds gereageerd i.v.m vakantietijd. Morgen gaat er Ă©Ă©n naar school en woensdag gaat de volgende en de oudste weet nog niet wanneer ze naar school moet, maar dan ga ik eerst het huis op orde brengen(als het niet te warm is) en dan ga ik weer bloggen.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wow, dat zijn een hoop geurzakjes! Maar ze zien er allemaal super uit!
    Groetjes,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Plony

    wat een prachtig gezicht al die harten en die zakjes, schitterend. En...ik zie dat de 200volgers niet heel lang meer gaat duren, spannend hoor.
    Liefs Hanny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nou ze zijn weer schitterend, vooral de groepsfoto van de zakjes en harten is SUPERGAAF om te zien. Dat heb je mooi gefixt Plony.
    Wat wordt die kleine alweer groot he, ik hoop dat het droog blijft bij jullie zodat je naar Ayden kan fietsen met ARie,
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een reactie achter te laten!Thanks for spending time to leave a comment!
Lieve groetjes Plony.

Populaire posts van deze blog

Zal ik mijn blog weer eens wat leven inblazen?

Zoet

en nog een verjaardagskaartje